Avatar billede phm1970 Mester
11. januar 2023 - 12:02 Der er 4 kommentarer

shadow copy

Hej kloge hoveder,

jeg kører shadow copies på en winserver 2019 standard

først var den sat til at køre kl. 8, kl. 11 og kl. 14. Den har jeg så slettet og lavet en ny schedule som hedder hver anden time fra kl. 07 til 17.

alligevel så kan jeg se at der stadig kun bliver lavet kl. 8, 11 og 14... så den gamle schedule som ikke længere findes....

nogen der har en ide til hva dælen der sker ?

/Peter
Avatar billede kulawig Professor
11. januar 2023 - 14:00 #1
er det som samme bruger du har oprettet/slettet opgaven

hvis du nu har lavet den oprindelige som Administrator og den nye som Admin

mvh
Avatar billede phm1970 Mester
11. januar 2023 - 15:58 #2
Det er et godt spørgsmål, det vil jeg umiddelbart mene, men jeg er ikke sikker...
Avatar billede kulawig Professor
12. januar 2023 - 08:02 #3
prøv at kigge i "joblisten" når processen kører og vælg "vis processer fra ale brugere"
der burde du kunne se hvilken bruge der har oprettet den

ellers er der en god side her

https://www.thewindowsclub.com/use-vssadmin-command-line-to-manage-vss-in-windows
Avatar billede phm1970 Mester
12. januar 2023 - 08:19 #4
Jeg kan kun finde en user og er samme konto jeg har brugt til at ændre i shadowcopies. det er lidt spøjst