Avatar billede RikkeH Praktikant
12. januar 2023 - 10:10 Der er 6 kommentarer

Upload af fil

Hej.

Jeg har lavet en hjemmeside via. one.com. Jeg mangler en funktion hvor den besøgende kan uploade en fil (billede af dem selv). Den funktion findes ikke ved one.com. Kan man på nogen måde få den funktion ind på hjemmesiden alligevel? :)

På forhånd tak .

Rikke.
Avatar billede poko1 Ekspert
12. januar 2023 - 11:19 #1
Et billede er nemt at Uploade med
https://imgbb.com/upload
Tryk på Pilen i Skyen og vælg det billede det drejer sig om og vælg Upload
Kopier Adressen og sæt ind!
Avatar billede poko1 Ekspert
12. januar 2023 - 11:29 #2
Avatar billede RikkeH Praktikant
12. januar 2023 - 11:30 #3
Men det er ikke mig der skal uploade et billede. Der er den der sender en ansøgning via. min hjemmeside, der skal kunne uploade et billede af sig selv. Derfor vil jeg gerne have en funktion liggede på min hjemmeside hvor den besøgende kan trykke "tilføj fil" og så sætte et billede ind af dem selv. Som så bliver sendt til mig.
Avatar billede poko1 Ekspert
12. januar 2023 - 11:33 #4
Det var jo derfor du fik linket du så kan implementerer på din hjemmeside!
Avatar billede RikkeH Praktikant
12. januar 2023 - 11:44 #5
Tak for din hjælp. Jeg kan desværre ikke få det til at virke, men det skyldes helt sikkert mine it evner :)
Avatar billede puren Ekspert
13. januar 2023 - 00:25 #6