Avatar billede toktok Mester
15. januar 2023 - 01:58 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Konvertering af dvd video til mp4 gratis og uden begrænsninger?

Har rodet med at finde et program eller en online-service der GRATIS kan konvertere dvd videoer/VOB-filer til mp4 format - UDEN begrænsninger. Der er en masse gode programmer som når man prøver dem viser sig at have begrænsninger lagt ind så man bliver 'nudget' imod at købe programmet. Fint nok. Men vil bare spørge om det er nødvendigt at købe noget. (Har set at man kan konverter med VLC, men denne konvertering er ikke særlig god, og går tit galt...).
Avatar billede jakobdo Ekspert
15. januar 2023 - 12:08 #1
Prøv eventuelt denne: https://handbrake.fr/
Avatar billede bvirk Guru
15. januar 2023 - 12:13 #2
eksperimenter med ffmpeg ud fra f.eks.

http://bropages.org/ffmpeg
Avatar billede toktok Mester
15. januar 2023 - 15:28 #3
tænkte på ffmpeg - har brugt den ifb. m. TV4ever (især før de fik den shinet op) - og vil måske kigge på den... Tak!

Vil også kigge på handbrake.fr - Tak!