Avatar billede nu_igen Professor
17. januar 2023 - 11:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mosaic billeder. Bighugelabs.com

Hej. På min pc bruger jeg ovennævnte mosaicmaker . Nu har jeg brug for at lave en mosaic på min ipad. Jeg kan lave en mosaic med en Google app,  men ikke bestemme billedernes rækkefølge og den er vigtig i en trin for trin mosaic af en arbejdsbeskrivelse.
Er der nogen mosaic maker med den nævnte mulighed for at bestemme en rækkefølge af billederne?
Big huge labs giver ingen mulighed for at hente billeder på min Ipad. De skal uploades til et andet program eller app først. (Flickr f.eks.)
Tak for mulig hjælp.
Ingeborg
Avatar billede INK Ekspert
17. januar 2023 - 12:59 #1
Hvis du mener en collage af fotos uden tekst, kan du anvende Google Fotos på din iPad. Vælge billeder, laver en collage og kan så flytte rundt, så billederne kommer i den rigtige rækkefølge. Men det er måske noget helt andet?
Avatar billede nu_igen Professor
17. januar 2023 - 13:10 #2
#1
Tak Ink, det er præcis det jeg vil. Google Fotos/ samling/værktøjer/collage: vælg 2-6 billeder og opret collage. Det er så her at billederne lægger sig vilkårligt. Hvordan kan jeg flytte rundt på dem? Jeg har mulighed for at sætte billederne i kolonner eller med 1 stort billede med de andre grupperet rundt omkrig. Hvordan bestemmer jeg selv?
Ingeborg
Avatar billede nu_igen Professor
17. januar 2023 - 13:33 #3
Tror at jeg har fundet ud af at man kan vælge erstat,gå tilbage i fotoarkivet og på den måde bytte rundt på billederne. Er det rigtigt? Der er jo også en betalingsapp, der sikkert kan det. Det undgår jeg gerne.
Ingeborg
Avatar billede INK Ekspert
17. januar 2023 - 16:51 #4
På min iPad trykker jeg blot på billedet og efter 3 sekunder kan jeg flytte det på den rigtige plads.
Avatar billede nu_igen Professor
17. januar 2023 - 17:44 #5
Tusind tak for hjælpen. Kan man læse sig til det? For mig så det ud som om man ikke kunne røre billederne. Med et langt tryk er det hele så løst!