Avatar billede daki Juniormester
21. januar 2023 - 14:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sammenlign 2 kolonner og marker celler.

Har i kolonne A en liste med firmanavne, og i kolonne G en liste med servere navne, vil gerne sammenligne de 2 rækker og markere (med #F4B084) de celler i kolonne G, hvor navnet ikke er i kolonne A.

Søgte her i går, og så noget med med betinget formatering (macro kan også bruges), men fik ikke det resultat jeg gerne ville - kopierede nok reglen forkert. Men nu kan jeg ikke finde spørgsmålet/svaret igen.
Avatar billede daki Juniormester
21. januar 2023 - 17:11 #1
Har fundet betinget formatering formlen.
Længe leve Time Snapper....
Avatar billede claes57 Ekspert
22. januar 2023 - 15:56 #2
Hvis du bare klikker på dit brugernavn, så ser du alle de spg, du har - men godt, at du selv fandt en løsning.
Avatar billede daki Juniormester
22. januar 2023 - 17:30 #3
@cles57, Ja det ved jeg godt!
Men det er jo ikke et at mine egne spørgsmål, jeg så/fandt løsningen i...