Avatar billede Gekko05 Mester
23. januar 2023 - 11:35 Der er 6 kommentarer

Kan ikke gemme i Adobe Photoshop PS

Når jeg vil gemme fotos i fra Adobe Photoshop PS skriver den,
At jeg ikke har tilladelse til at gemme på denne placering, som er min mappe med fotos.
Jeg kan godt gemme dem på skrivebordet, for så derefter at flytte den til den rigtige fotomappe, men besværlig.
Kan det ikke løses, det er et problem der er opstået, da det ikke har været et problem tidligere.

Gekko
Avatar billede milter Ekspert
23. januar 2023 - 11:50 #1
Avatar billede Gekko05 Mester
23. januar 2023 - 13:39 #2
Hej  tak for rådet, jeg har været inde og kikke, og jeg er administrator alle steder, så der må være en anden "lus" et sted.

Gekko
Avatar billede milter Ekspert
23. januar 2023 - 19:45 #3
Har du afprøvet alle forslagene i linket?
Avatar billede kurt54 Ekspert
23. januar 2023 - 19:48 #4
Kan du gemme med "gem som"  (save as) med nyt filnavn.
Hvis du vil gemme som det filnavn du har åbnet så se på fil ejer og filbeskyttelse (ikke bare på mapper).
Avatar billede Gekko05 Mester
24. januar 2023 - 18:16 #5
Det var virusprogrammet der var årsagen.
Tak for hjælpen
Gekko
Avatar billede milter Ekspert
24. januar 2023 - 18:41 #6
Velbekomme.