Avatar billede luffe1955 Seniormester
23. januar 2023 - 11:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Cromebook 315

hej er der nogen her der kan fortælle mig hvordan man kan bryde password på en CromeBook
jeg har overtaget en Cromebook fra et familiemedlem som er død, men vi kender ikke koden, jeg ved ved der er diverse programmer til Windows når man skal ind i sådan,det er ikke noget problem, men en Cromebook kender jeg ikke til, men da jeg skal  sælge sælge denne på nettet for min søster, skal jeg vel geninstaller den, så den er som ny , den er fra 2021
Avatar billede ole_madsen Ekspert
23. januar 2023 - 12:03 #1
Avatar billede luffe1955 Seniormester
23. januar 2023 - 12:15 #2
inden man nul stiller den kan man komme ind i den ?
Avatar billede luffe1955 Seniormester
23. januar 2023 - 12:17 #3
min søster ved ikke om der måske er nogle oplysninger hun har brug for, da det var hendes stedfar der har haft den, hun har også arvet en næsten ny Samsung Galaxy
Avatar billede ole_madsen Ekspert
23. januar 2023 - 12:28 #4
Det vil i så fald kun være data, og denne data vil ligge i Google Drive: https://drive.google.com/
Så det er ikke "farligt" at slette en Chormebook - det er meget begrænset hvad man kan miste af data.

Men uanset det, skal I jo have nulstillet kodeordet til google-kontoen... - og har I først fået gjort det, vil I både kunne komme på Chromebook og google drive.
Avatar billede luffe1955 Seniormester
23. januar 2023 - 13:20 #5
tak for hjælpen