Avatar billede Lotte Novice
24. januar 2023 - 16:25 Der er 2 kommentarer

VBA: Loop og Copy

I Min workbook har jeg 2 sheets: "Pris" og "Data".

I worksheet "Pris" har jeg i kolonne A en række datoer. I rækkerne B:M har jeg priser.

Jeg vil gerne have kopieret over i worksheet "Data":

Datoerne fra kolonne A i "Pris" (DDMMÅÅÅ) ==> Kolonne B i "Data" (ÅÅÅÅMMDD)
Priser fra kolonne B i "Pris" ==> Kolonne A i "Data"
Datoerne fra kolonne A i "Pris" (DDMMÅÅÅ) ==> Kolonne B i "Data" (ÅÅÅÅMMDD)
Priser fra kolonne C i "Pris" ==> Kolonne A i "Data"
Datoerne fra kolonne A i "Pris" (DDMMÅÅÅ) ==> Kolonne B i "Data" (ÅÅÅÅMMDD)
Priser fra kolonne D i "Pris" ==> Kolonne A i "Data"
osv

Avatar billede claes57 Ekspert
24. januar 2023 - 17:10 #1
ville det ikke være lettest med en ekstra kolonne i Pris, hvor dato er formateret ÅÅÅÅMMDD (du kan sætte bredde til 0, så den ikke ses i dagligt brug)
Avatar billede Lotte Novice
25. januar 2023 - 11:33 #2
Ja, det kan sagtens være. Jeg skal bare ende op med automatisk kopiering af data, der skal ligge "efter hinanden"