Avatar billede bas Forsker
25. januar 2023 - 15:20 Der er 2 kommentarer

Login via Premium profil

Hej
Der er noget der ikke fungerer optimalt, når man bliver bedt om at logge på eksperten.dk via sin Premium profil. Det gælder især fra mobile enheder.
Hvis/når jeg prøver at logge på eksperten.dk med min almindelige profil, bliver jeg bedt om at logge på med min Premium profil.
Fint nok, så gør jeg det. Når jeg er logget ind på min Premium profil og derefter klikker på punktet Eksperten, står jeg fortsat som om jeg ikke er logget ind på ekspterten.dk. Jeg logger så igen ind på ekspterten.dk med min Premium profil,
men så kører det bare i ring i samme mølle.
Kan det ikke laves så, det i stedet er den samme formular man skal logge ind med, med begge profiler - også der bare bliver tjekket for, om man er Premium eller almindelig bruger?
Jeg tænker, at jeg kan lægge et dokument med nogle skærmbilleder i DropBox.
Jeg kan se, at det så faktisk kan logge ind med Facebook i stedet.

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Martin
Avatar billede bas Forsker
25. januar 2023 - 16:09 #1
Avatar billede Dan Nim Seniormester
27. januar 2023 - 08:06 #2
Hej Martin

Vi er klar over problematikken omkring 2 login systemer og at det er usmart. Det er desværre 2 uafhængige login systemer pt.

Fejlen du får, skyldes at dit login til Eksperten fejler (forkert kodeord). Derfor tjekker vi e-mailen er tilknyttet et Premium abonnement hvilket den er i dit tilfælde - derfor får du denne besked - der der skal logges ind på Premium andet sted.

Som svar på dit spørgsmål - Jo, vi skal have lagt de 2 login systemer sammen, så man bliver logget på, uanset hvorfra du gør det.

Det hjælper ikke på dit problem her og nu - men et bud er, at nulstille dit eksperten kodeord (https://cw.dk/bruger/glemtkodeord) - og logge ind på alle dine enheder med dét nye kodeord.