Avatar billede tonic Mester
25. januar 2023 - 17:38 Der er 93 kommentarer og
2 løsninger

Browsere vil ikke åbne

Hej.

Så er den gal igen (mors computer...).  :/

Det er ikke muligt at åbne hverken Edge eller Chrome.

Har tjekket grundigt for virus og spyware. Der ér internet forbindelse. Så jeg er blank.

Har I nogen ideer?
Avatar billede tonic Mester
25. januar 2023 - 18:14 #1
(Beklager jeg ikke er hurtig til at få svaret eller lukket et spørgsmål. Kan kun gøre det når jeg er på besøg.)
Avatar billede poko1 Ekspert
25. januar 2023 - 18:15 #2
Har du forbindelse til Inter Nettet
GÅ NED I højre hjørne og tryk på WIfi Ikonet
Jeg går ud fra at det er Windows?
https://ibb.co/9bt6yzP
Avatar billede tonic Mester
25. januar 2023 - 18:51 #3
Ja, Windows 10.

Jeg kan ikke se det symbol nogen steder. Heller ikke blandt dem der er skjult.
Avatar billede tonic Mester
25. januar 2023 - 18:54 #4
Når jeg skriver "der er internet", er det noget jeg formoder, fordi det i Netværksindstillinger under "Status for netværk" ser sådan ud.
Avatar billede tonic Mester
25. januar 2023 - 18:58 #5
Der står "Du har forbindelse til internettet".
Avatar billede poko1 Ekspert
25. januar 2023 - 19:35 #6
Kan du se det her?
https://ibb.co/RvyNzJ1
Avatar billede tonic Mester
25. januar 2023 - 19:46 #7
Nej.
Avatar billede tonic Mester
25. januar 2023 - 19:48 #8
Der er et andet symbol. Forestiller en computerskærm. Nedenunder står der "Internetadgang".

Har også opdateret forskelligt sikkerhedssoftware.
Avatar billede Peter Guru
25. januar 2023 - 20:00 #9
Prøv at skrive ping 192.168.1.1 i en kommandprompt (Windowstast + R) og se om routeren svarer.
Avatar billede valby Ekspert
25. januar 2023 - 20:04 #10
Har din mor Wi-Fi, jeg kan se det formodes, men har hun det?
Hvis det er tilfældet, så prøv, hvis det ikke er for besværligt, at sætte et kabel til, fra routeren. Så skal der være forbindelse til nettet, ellers er der noget galt i routeren eller netkortet. Hvis det kører med kabel, men Wi-Fi foretrækkes, så prøv med USB Wi-Fi.
Avatar billede tonic Mester
25. januar 2023 - 20:07 #11
Ping statistics for 192.168.1.1
Packets: Sent = 4, Recieved = 0, Lost = 4
Avatar billede Peter Guru
25. januar 2023 - 20:07 #12
Browseren skal kunne åbne uanset om der er netforbindelse eller ej.
Avatar billede tonic Mester
25. januar 2023 - 20:09 #13
Det er et modem (En plastik dims) fra CBB stukket ind i siden.
Avatar billede Peter Guru
25. januar 2023 - 20:10 #14
Så er der ikke forbindelse til routeren og dermed ingen netadgang.
Avatar billede tonic Mester
25. januar 2023 - 20:11 #15
Står "4G LTE WIFI MODEM" på den.
Avatar billede tonic Mester
25. januar 2023 - 20:11 #16
#12 Det kan de ikke.
Avatar billede Peter Guru
25. januar 2023 - 20:14 #17
Så kan du ikke bruge forsøget med at pinge routeren til noget.
Avatar billede tonic Mester
25. januar 2023 - 20:14 #18
#14 Men jeg kunne opdatere forskelligt software. Og også Windows.

?
Avatar billede tonic Mester
25. januar 2023 - 20:16 #19
Jeg er lost.
Avatar billede tonic Mester
25. januar 2023 - 20:18 #20
= forvirret.
Avatar billede poko1 Ekspert
25. januar 2023 - 20:22 #21
Tryk på WindowsTasten + I
Indstillinger og se om du kan køre en fejlfinding?
https://ibb.co/hXXRrzy
Avatar billede Uvanga Ekspert
25. januar 2023 - 20:23 #22
Jeg har fra tid til anden oplevet dette problem, især hvis PC har været offline i længere tid. Så har PC tildelt sig en intern IP. Jeg har afhjulpet problemet med nedenstående fremgangsmåde:

I søgefelt skriv: Netværksforbindelser
Højreklik på det Netværk der vises
Klik på Egenskaber
Klik på TCP/IPv4 (Internet Protocol Version 4), og vælg Egenskaber
Marker "Hent automatisk en DNS-serveradresse". Afslut med OK, og LUK
Avatar billede Peter Guru
25. januar 2023 - 20:25 #23
Det er ikke noget jeg har forstand på. Jeg har fiber til min router og wifi til Pc'en. Er der ordentlig dækning hvor Pc'en står? Er abonnementet betalt?
Browseren burde kunne åbnes alligevel. Den vil så bare skrive at den ikke kan oprette forbindelse til startsiden.
Avatar billede tonic Mester
25. januar 2023 - 20:28 #24
#21 Det har jeg gjort. Fik ikke rigtigt noget ud af det.

Har gjort det igen. Den skriver bare:

Din internetforbindelse er blevet testet, og det blev bekræftet, at du har adgang til visse websteder.
Søger du hjælp til et andet problem?

> Jeg forsøger at åbne et bestemt websted eller en bestemt mappe på et netværk.

> Jeg har et andet problem.

Vælger jeg det sidste, kan jeg enten oprette forbindelse til en computer, eller til arbejdspladsen ved hjælp af Direct Access.

Så nytter ikke rigtig noget.
Avatar billede tonic Mester
25. januar 2023 - 20:32 #25
#22 Det virker ikke.

"Hent automatisk en DNS-serveradresse" var allerede markeret.
Avatar billede valby Ekspert
25. januar 2023 - 20:34 #26
Enig med #12
Browseren skal kunne ses selv om der ikke er net forbindelse.
Den er jo installeret i windows.
Det er åbenbart et USB modem, som ikke kræver kabel.
Prøv, at flytte det modem til en anden  indgang. Undersøg dine USB forbindelser.
Avatar billede tonic Mester
25. januar 2023 - 20:35 #27
Er nødt til at holde en pause. Skal hjem. Tager Computeren med.
Avatar billede tonic Mester
25. januar 2023 - 20:39 #28
#26

Browseren skal kunne ses selv om der ikke er net forbindelse.

Jo men det kan de ikke.

[i] Det er åbenbart et USB modem, som ikke kræver kabel. [%i]

Ja.

Det hjælper ikke at flytte modemet.
Avatar billede poko1 Ekspert
25. januar 2023 - 20:39 #29
Prøv at se under Firewall og netværks beskyttelse?
https://ibb.co/RcXCk4M
Avatar billede valby Ekspert
25. januar 2023 - 20:39 #30
Prøv med Revo uninstaller free, at afinstallere browseren, for derefter at gen installere den.  https://www.revouninstaller.com/revo-uninstaller-free-download/
Avatar billede tonic Mester
25. januar 2023 - 20:47 #31
#29 Windows sikkerhed.

Hvad skal jeg se efter?
Alt ser ud som på billedet du viser. Fem grønne flueben.
Avatar billede tonic Mester
25. januar 2023 - 20:48 #32
#30

Det er jo både Edge og Crome der ikke vil åbne. Giver det så mening?
Avatar billede Uvanga Ekspert
25. januar 2023 - 20:52 #33
CBB har en hjemmeside med forskellige muligheder for fejlsøgning.
Det udstyr i har er en dongle med SIM-kort, så vær også opmærksom på om der er udfald på mobilnet.
Avatar billede tonic Mester
25. januar 2023 - 20:54 #34
#30_2

Kan heller ikke geninstallere uden en browser...
Avatar billede valby Ekspert
25. januar 2023 - 20:57 #35
@tonic
Nej det var en bommert. 😒
Avatar billede tonic Mester
25. januar 2023 - 21:01 #36
#33 Men selv om der så var udfald, skulle jeg stadig - som andre skriver, kunne åbne browserne.
Avatar billede valby Ekspert
25. januar 2023 - 21:06 #37
Hvis Microsoft Edge browser også er forsvundet, må der være noget galt med Windows, og så kan du selvfølgelig heller ikke køre genoprettelse her.
Men det kan du hvis du tilslutter computeren til din egen net forbindelse.
Avatar billede tonic Mester
25. januar 2023 - 21:31 #38
Genoprettelse. Mener du Systemgendannelse?
Avatar billede Uvanga Ekspert
25. januar 2023 - 21:32 #39
Et skud: Prøv at gendanne PC til et tidliger tidspunkt hvor alt virkede.
Win + R Skriv: rstrui og vælg gendannelsespunkt
Avatar billede tonic Mester
25. januar 2023 - 21:35 #40
#37
Men det kan du hvis du tilslutter computeren til din egen net forbindelse.

Prøver i morgen. Skal hjem nu - kom jeg ikke første omgang - og får desværre ikke tid til mere i aften.
Avatar billede Peter Guru
25. januar 2023 - 21:39 #41
Man kan i en kommandoprompt skrive ping 127.0.0.1 for at teste om tcp/ip stacken er ok. 127.0.0.1 er loopback adressen. Det løser dog ikke browserproblemet.
Avatar billede Uvanga Ekspert
25. januar 2023 - 21:40 #42
Prøv også: Netværksnulstilling (Skriv det i søgefelt)
Avatar billede Uvanga Ekspert
25. januar 2023 - 21:41 #43
NOTE: Prøv #41 før #39 👍
Avatar billede Uvanga Ekspert
25. januar 2023 - 21:44 #44
Nå der kom lige en besked i mellemhånd, så det skal være:
NOTE: Prøv #42 før #39 👍
Avatar billede valby Ekspert
25. januar 2023 - 21:51 #45
I W11 kaldes det genoprettelse PC indstillinger - genoprettelse. Der vælger man Nulstil. Så får man en ny Windows uden at miste det som ligger på disken.
Hvis der er problemer, så benyt Windows 10 genoprettelsesassistent.
https://support.microsoft.com/da-dk/topic/windows-10-opdateringsassistent-3550dfb2-a015-7765-12ea-fba2ac36fb3f
Avatar billede valby Ekspert
25. januar 2023 - 22:57 #46
Det er nok nærmere dette link du muligvis for brug for.
Det er en Iso disk, som skal lægges over på en bootbar USB ved hjælp af  et program, som hedder Rufus. Hvis det kommer så vidt, så bare spørg.
https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10
Avatar billede Peter Guru
26. januar 2023 - 10:16 #47
Med disse fejl burde de logfiler der kan ses i computeradministration være fyldt med fejlmeddelelser. Skriv compmgmt.msc i kør og kik på windows logs.
Avatar billede tonic Mester
26. januar 2023 - 16:46 #48
Hej.

Tager den sidste først: compmgmt.msc

"kig på Winsows logs".
Hvad skal jeg kigge efter? Logbog? "Oversigt over administrative hændelser"?
Avatar billede tonic Mester
26. januar 2023 - 16:49 #49
Der er noget under både Kritisk, Fejl, Advarsler og Oplysninger, men det er ikke noget jeg forstår mig på/kan tyde.
Avatar billede tonic Mester
26. januar 2023 - 16:51 #50
Det meste i computeradministration er kinesisk for mig. Ved kun noget om Disk. og Enhedshåndtering.

Går videre til noget af det andet.
Avatar billede tonic Mester
26. januar 2023 - 16:52 #51
#42 Netværksnulstilling hjælper ikke.
Avatar billede falster Ekspert
26. januar 2023 - 17:00 #52
Hvis det er relevant at teste åbning af browser og - og teste at "surfe" på nettet - helt uafhængigt af den aktuelle Windows-opsætning, kan man oprette en Linux Live-USB.

Googling giver tons af vejledninger om dette.
Avatar billede Uvanga Ekspert
26. januar 2023 - 17:27 #53
I #49 skriver du: "Der er noget under både Kritisk, Fejl, Advarsler og Oplysninger"
Du kan prøve disse kommadoer:
chkdsk c:/r (Scanner og rep. harddisk)
sfc /scannow (Scanner og rep. system filer)
Du skal køre dem i cmd, som Administrator [Windows PowerShell (Admin)]
Avatar billede tonic Mester
26. januar 2023 - 17:39 #54
Er ved at køre systemgendannelse. Tager åbenbart lang tid.
Tror ikke der kommer noget ud af det, da jeg ikke mener det ældste gendannelsespunkt er gammelt nok.

Prøver bagefter kommandoerne.

Er det her til noget?: https://support.microsoft.com/da-dk/topic/brug-v%C3%A6rkt%C3%B8jet-kontrolprogram-til-systemfiler-til-at-reparere-manglende-eller-beskadigede-systemfiler-79aa86cb-ca52-166a-92a3-966e85d4094e
Avatar billede tonic Mester
26. januar 2023 - 18:03 #55
Den har stået og snurret på "Systemgendannelse gendanner registreringsdatabasen" i omkring 45 minutter. Måske den er gået helt død nu, så der kun er geninstallering tilbage.
Avatar billede tonic Mester
26. januar 2023 - 18:47 #56
Skulle ikke have forsøgt med gendannelse. Der er gået mere kuk i det.

Den vil ikke starte normalt op igen. Fortæller den stødte på et problem (ikke hvad), hvorefter den forsøger "automatisk reparation". Det mislykkes også.

Jeg ender hver gang med beskeden: "Din pc er ikke startet korrekt". Og to muligheder. den første er "Genstart". Det nytter ikke. Da ender jeg samme sted igen.
Den anden er "Avancerede indstillinger" med mulighederne:
"Fortsæt - afslut og fortsæt til Windows 10" (nytter ikke, ender samme sted igen). "Brug en enhed - Brug et USB-drev, en netværksforbindelse eller en Windows genoprettelses-dvd".
"Fejlfinding" > 1. Nulstil denne pc. 2. Avancerede indstillinger
Under avancerede indstillinger er der Startreparation (virker ikke), Startindstillinger, Kommandoprompt, Fjern opdateringer, Indstillinger for UEFI-firmware, Systemgendannelse (mislykkedes).

Det ser håbløst ud. Er der noget jeg bare ikke gider!!, er det at geninstallere Windows. Har gjort det én gang før, men kan ikke huske et kvæk af hvordan jeg gjorde. Er jo ikke min egne pc.
Avatar billede tonic Mester
26. januar 2023 - 18:50 #57
Kan mærke jeg er ved at have fået nok. Tager en pause.
Avatar billede valby Ekspert
26. januar 2023 - 22:34 #58
Du har fået nok, Ja det tror da pokker.
Den Windows er ødelagt. Der er så vidt jeg kan se, kun to muligheder.
Nulstil og kør en ny windows ind. Anden mulighed på dette link: https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10
Eller at tage alle vigtige data ud på en USB, formatere disken og gen installere  W10.
Avatar billede tonic Mester
27. januar 2023 - 03:28 #59
Har valgt at nulstille.

Efter ny installation kommer den med beskeden:
Ny baggrundsapp er tilføjet
Jack Cleaner vil starte ved opstart af systemet og fortsætte med at køre i baggrunden, selv når du har lukket alle vinduer i Microsoft Edge.

Det samme igen med noget der hedder "Tom Cleaner".

Har aldrig hørt om disse. Syntes umiddelbart det lyder helt forkert. Har søgt på nettet men kan ikke finde noget om nogen af dem.
Avatar billede tonic Mester
27. januar 2023 - 03:36 #60
Ingen af dem er at se i installerede programmer (Kontrolpanel).
Avatar billede valby Ekspert
27. januar 2023 - 03:45 #61
Jacks cleaner er  cannabis. Jeg tror din mors PC har fået virus.
Det gemmer sig, derfor kan du ikke finde det.
Det kan være svært til umuligt at fjerne. Men prøv Malwarebyte free.
https://www.malwarebytes.com/solutions/free-antivirus
Avatar billede falster Ekspert
27. januar 2023 - 08:43 #62
Avatar billede Uvanga Ekspert
27. januar 2023 - 09:36 #63
Hvis det der er foreslået i #61 & #62 ikke hjælper, ville jeg i dit tilfælde køre en helt ny installation. Som den der er nævnt i #46 & #58. Hvis der ligger nogen dokumenter på PC,som skal gemmes, skal de inden du starter, kopieres over på en USB.
Du skal så oprette installationsmedie fra en PC der fungerer. Du kan vælge at downloade installationsmedie direkte til USB, du behøver altså ikke at vælge .iso
Avatar billede tonic Mester
27. januar 2023 - 18:30 #64
#61 Malwarebytes fandt dem ikke. Har forgæves forsøgt med andre programmer også.

#62 Antivirus på computeren bryder sig ikke om filen.

#63 Ja det er vist desværre der det ender.
Har måtte gøre det en gang tidligere. Der var et eller andet et sted i installationen der gjorde jeg måtte ringe til HP support. Hvor det ikke ligner det jeg kender fra min egen. tror det var noget med drev. Så det kommer jeg nok til igen.

Hvor kunne jeg godt bruge min tid på noget andet. Tror jeg skal have en alvorlig snak med min mor. Hun siger hun kun læser nyheder og tjekker mails. Med alle de problemer hun kontinuerligt får, og nu også det jeg finder, tror jeg ikke længere en døjt på det.
Avatar billede tonic Mester
27. januar 2023 - 18:33 #65
Med alle de problemer hun kontinuerligt får, og nu også det jeg finder, tror jeg ikke længere en døjt på det.

Tom Cleaner og Jack Cleaner. Har tidligere også fjernet trojanere. Dem samler man ikek op på TV2's nyhedsside. :| Er noget der ikke stemmer.
Avatar billede tonic Mester
27. januar 2023 - 18:41 #66
Tror jeg "holder weekend".

Men kan vist også godt lukke her. Fra nu af er det installation. Det er tråden ikke om.
Avatar billede tonic Mester
27. januar 2023 - 18:41 #67
Tak for hjælpen.
Avatar billede Peter Guru
27. januar 2023 - 18:49 #68
Når du komme så langt så installer en god AV klient. Jeg har brugt Bitdefender Internet Security siden 2012 og har aldrig haft virus eller malware.
Avatar billede valby Ekspert
27. januar 2023 - 19:25 #69
Jeg har læst, at Jacks cleaner, sender browsersøgning videre til reklamesider.
Problemet er desværre ikke sikkert løst med en ny installation.
Som bekendt, kan mange programmer gendanne slettede filer, også efter en formatering. Den mulighed har slettede virus også.
For at være sikker, skal disken overskrives, med et dertil egnet program.
Bare een gang, men det må tage lang tid, afhængig af diskens størrelse.
Hvis det er en af de små SSD på 125 gb, er det måske mest rationelt, at købe en anden, gerne større, de er jo faldet i pris, og en større disk slides ikke så hurtig.
En Samsung Evo 250 gb kan fås for 315 kr.
Avatar billede valby Ekspert
27. januar 2023 - 19:42 #70
Hvis det skulle interessere nogen, så er det værre end jeg troede, i følge dette:
Svært at slette alt på SSD'en - total destruktion er det eneste sikre
https://www.version2.dk/artikel/svaert-slette-alt-paa-ssden-total-destruktion-er-det-eneste-sikre
Avatar billede tonic Mester
28. januar 2023 - 02:40 #71
For at være sikker, skal disken overskrives, med et dertil egnet program.
Bare een gang, men det må tage lang tid, afhængig af diskens størrelse.

Det orker jeg ikke. Tager flere dage.
Den er på 250.

Har heller ingen ide om hvordan man gør det på en bærbar. For tid tilbage gjorde jeg det nogle gange på min egen stationære med Killdisk med diskette. Den har ikke noget diskettedrev.

Begynde at skifte hardware ud har jeg heller ikke lyst til. Eller forstand på!

Formatere og installere. Og håber det er nok. Hvis ikke, bliver den indleveret.
Avatar billede tonic Mester
28. januar 2023 - 03:18 #72
Jeg kan heller ikke køre en installation fra USB.

Det hele ser ud til at gå som det skal. Når den er færdig med "installationen" genstarter den (som den skal) - hvorefter Skrivebordet jo skal komme. Men i stedet begynder den forfra (med ruden hvor man skal vælge sprog).

Lortet er i stykker.
Fatter ikke hvordan det kan ske.

Jeg kommer ikke længere. Øv, øv, øv...! :(
Avatar billede tonic Mester
28. januar 2023 - 03:45 #73
PS. Stik mod alle forventninger fik jeg det på mirakuløs vis alligevel løst. Er ellers ikke computer nørd. Men her overgik jeg mig selv.

Fik den smarte ide at tage USB stikket ud...  :|
Avatar billede valby Ekspert
28. januar 2023 - 03:56 #74
Stakkels mand! Jeg føler virkeligt med dig. Det er bare for meget.🙄
Men til lykke med, at der er fremskridt😊
Avatar billede Uvanga Ekspert
28. januar 2023 - 12:39 #75
ad#73
Det er helt korrekt, hvis ikke man fjerner USB kører installation i ring.
Så nu kan du få din nattesøvn med god samvittighed👍
Avatar billede tonic Mester
28. januar 2023 - 19:48 #76
Alt var godt. Jeg var færdig med det hele. Så slår jeg synkronisering til Chrome - og straks kommer der besked om at Tom Cleaner og Jack Cleaner er tilføjet!

Orker ikke mere. Det må være som det er.
Avatar billede tonic Mester
28. januar 2023 - 19:49 #77
Vil hun mærke noget til det, af betydning?
Avatar billede tonic Mester
28. januar 2023 - 19:52 #78
Edge, var det vist.
Avatar billede valby Ekspert
28. januar 2023 - 20:39 #79
Den vil sløve computeren ned med reklamer og sende informationer om brugeren videre mm.
What is Tom Cleaner extension?
https://www.myantispyware.com/2022/11/22/tom-cleaner-browser-extension-virus-removal-guide/
Hvis du, forståeligt nok vil holde en pause, så sæt en adblock på den eller de browsere
din mor bruger. Bare skriv i søg:  Adblock for Edge.
Avatar billede valby Ekspert
28. januar 2023 - 20:44 #80
Og du har nok ret i, at din mor ser mere på nettet end nyheder og tjekker mails, men det er jo også fristende. :-)
Avatar billede tonic Mester
28. januar 2023 - 21:41 #81
#79 Der er ikke ét eneste af de programmer der i artiklen hævdes at kunne slette dem, som finder dem.
Avatar billede tonic Mester
28. januar 2023 - 21:42 #82
Jeg holder ikke kun pause. Jeg er færdig. har ingen planer om hverken at "erase" harddisken eller skifte den ud.
Avatar billede tonic Mester
28. januar 2023 - 21:49 #83
Jeg har siddet og surfet på den ½ time. Har ikke oplevet nogen problemer. Heller ikke at computeren er sløv.
Avatar billede valby Ekspert
28. januar 2023 - 23:23 #84
Det forstår jeg godt. Har selv prøvet at bruge to dage, på at få Wi-Fi til at virke,
Det gik mig virkelig på, selv om jeg har god tid.
Det kan sikkert også godt fungere nu, når bare din mor ikke betaler, på nettet, uden at spørge dig først. Jeg tror ikke, at din mor vil mærke noget, så der er ingen grund til umiddelbart at gøre mere.👍
Avatar billede tonic Mester
29. januar 2023 - 00:45 #85
Det er faktisk lykkes mig både at finde og fjerne dem begge (Tom Cleaner og Jack Cleaner). Og det lå endda lige for.

1. De tre små prikker øverst i højre hjørne.
2. Udvidelser.
Der var de!
3. Fjern og Fjern... Svære var det ikke. :)
Avatar billede tonic Mester
29. januar 2023 - 00:49 #86
Og du ville "have mig til" at overskrive eller købe en ny disk. :D

It's. okay. Nobody is perfect. :)
Avatar billede valby Ekspert
29. januar 2023 - 00:51 #87
Virkelig godt gået, til lykke med sejren. 😁
Avatar billede valby Ekspert
29. januar 2023 - 00:53 #88
"It's. okay. Nobody is perfect. :)"  Nej i alt fald ikke mig. 😊
Avatar billede valby Ekspert
29. januar 2023 - 00:57 #89
Ps. Så skal den grønne løsning flyttes til #85.
Avatar billede Peter Guru
29. januar 2023 - 10:53 #90
Prøv at køre msconfig fra kør og klik på start - fanebladet og på Åbn Jobliste. Her kan de ting der starter automatisk op deaktiveres. Jeg har bl.a. deaktiveret Edge.
Avatar billede valby Ekspert
29. januar 2023 - 12:34 #91
Peter se #85 :-)
Avatar billede tonic Mester
29. januar 2023 - 17:17 #92
#87 Tak. Det var nok mere tilfældigheder end forstand. Men bare det virker. :)
Avatar billede tonic Mester
29. januar 2023 - 17:17 #93
Var resultatet af research på nettet.
Avatar billede tonic Mester
29. januar 2023 - 17:21 #94
Du beholder grøn ved 58. Spørgsmålet gik jo oprindeligt på problemet med ikke at kunne åbne browserne - ikke Tom og Jack Cleaner - og geninstallering viste sig jo at være nødvendig.

Sig til hvis jeg ikke tænker klart. tråden er blevet så lang jeg efterhånden er blevet lidt forvirret.
Avatar billede valby Ekspert
29. januar 2023 - 21:57 #95
Ja det var en lang historie, men ligesom i andre eventyr endte den jo godt. 😁