Avatar billede mette Praktikant
26. januar 2023 - 10:23 Der er 4 kommentarer

nokia 6300

Hej. Er blevet udstyret med en Nokia 6300. Når folk ringer står alle opkald som anonym. hvordan ændrer jeg det?
Avatar billede Peter Guru
26. januar 2023 - 11:41 #1
Har det ikke noget at gøre med at du ikke har nogle kontakter i adressebogen endnu? Telefonen skal jo ha' et sted at slå op.
Avatar billede valby Ekspert
26. januar 2023 - 13:42 #2
Med mindre, at afsender ønsker at være anonym, bliver nummeret vel vist på skærmen automatisk?
Avatar billede Peter Guru
26. januar 2023 - 13:57 #3
Ja, nummeret burde stå der.
Avatar billede claes57 Ekspert
27. januar 2023 - 14:24 #4
i min nokia (anden version) skal man lige se i indstillinger / privatliv / tilladelsesadministrator / kontakter - der skal beskeder, opkald samt gmail alle være i gruppen 'tilladt'