Avatar billede Eskil Praktikant
27. januar 2023 - 16:20 Der er 6 kommentarer

Hjælp til hjemmeside

Hej jeg er ved at bygge min hjemmeside op. Jeg er lidt ny på wordpress. Jeg har en underside, hvor jeg gerne vil have den til at se god ud på både på mobil og på computeren. Det drejer sig om: https://eskilholten.dk/psykoterapi-koebenhavn. Det er som om det ser anderledes ud på mobil. Hvordan styrer jeg, hvordan det skal se ud? På computeren står det i to kolonner mens det på mobilen kommer i en lang smøre, men jeg vil gerne have det til at stå i kolonner også. Håber det giver mening. Dbh Eskil
Avatar billede claes57 Ekspert
27. januar 2023 - 19:02 #1
det kan ikke læses i to kolonner på mobil, derfor retter browser det til en lang
Avatar billede Eskil Praktikant
27. januar 2023 - 19:13 #2
Ok.  Det troede jeg hvis man havde mobilen vendt horisontalt. Ødelægger lidt læselysten når det bliver én lang smørre
Avatar billede claes57 Ekspert
27. januar 2023 - 19:31 #3
Langt de fleste brugere holder tlf på højformat, og det er så det, browser vælger.
Avatar billede ejvindh Ekspert
02. februar 2023 - 20:38 #4
Hos mig virker det røde felt, som du skriver, at du ønsker. 1 kolonne når jeg har tlf i Portrait, og 2 kolonner når jeg vender den om til landscape.

Det plejer at fungere således, at den indstiller sig efter hvor mange pixels du har i bredden. Og så er den egentlig ligeglad med hvilket device du bruger.
Avatar billede Eskil Praktikant
03. februar 2023 - 08:07 #5
Ok. Tak for svarene. Måske sætte siden op, så det egentlig er ok, at det står i 1 kolonne, når det er på mobil
Avatar billede ejvindh Ekspert
03. februar 2023 - 08:27 #6
Ja, det er én vej at gå. Nogle temaer på WP tillader også at man manuelt stiller på, hvor den skiller mellem 1-kolonne vs. 2-kolonne. Jeg kan se, at den lige nu står til at skille omkring 760-770px. Jeg vil tro, at dét passer fint til de fleste devices, men måske dit apparat lige ligger lidt forkert til det...