Avatar billede Frans Praktikant
31. januar 2023 - 16:44 Der er 1 kommentar

xp og iphone se

Jeg har en ThinkPad T61 i værkstedet, som har internetdelt med iphone 5s.
Virker fint.
Nu har jeg fået en iphone SE, og når jeg skal internetdele til xp, vises iphone
fint på computeren med 5 streger. Når trykker tilslut er beskeden, kan ikke tilslutte, måske ikke indenfor rækkevidde. Iphone se ligge lige ved siden af!.
Hvis jeg skifter tilbage til iphone 5s, virker det, med sammen simkort.
Jeg forstår det ikke - kan nogen hjælpe
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2023 - 17:47 #1
Det understøttes ikke længere med nyere enheder, og kan ikke finde løsninger for dem. Ikke længere.

Den kan lægges sammen fint ind i papkasse til hylden, som nostalgi-samling.

Jeg fandt selv mit tidligere bærbar tilbage i 2016, en bærbar fra 2003. Den har jeg jo afleveret til elektronisk skrald, når jeg havde nyere enhed.

Hygge§ - Jeg hopper af.