Avatar billede nu_igen Professor
05. februar 2023 - 11:57 Der er 3 kommentarer

Gammel Ipad til børnebørn rense?

Hej jeg fik ny Ipad og kan se at den gamle stadigvæk opdaterer med alt muligt, fra mails osv. Den figurerer også som Ipad 1 i oversigter. Jeg fik ny, fordi den ikke holder strøm så længe som ønsket. Nyt batteri turde ikke sættes i fordi skærmen er limet. Ipaden kan bruges af børnebørn til eje. Hvordan klargør jeg den? Nulstille til fabriksindstillinger ? Bliver alt indhold så slettet?
Og kan de nye ejere få gang i den igen?
(Ipad Air 2)
Ingeborg
Avatar billede INK Ekspert
05. februar 2023 - 12:12 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
05. februar 2023 - 12:16 #2
Kender ikke noget til Ipad, men ved at hvis den er tilknyttet en Google konto så skal denne i hvert fald slettes i indstillingerne, før man nulstiller den hvis dette er muligt. Når den er nulstillet vil den nemlig ved konfiguration spørge ind til den Google konto igen. Og det er jo din.
Der kommer nok en "Æblebruger" forbi og hjælper dig videre.
Fortsat god søndag.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. februar 2023 - 12:19 #3
Ah ink kom mig i forkøbet. Det var den rette til at hjælpe dig😊