Avatar billede rynke10 Novice
07. februar 2023 - 06:50 Der er 4 kommentarer

Outlook til Android, ingen notifikation ved ny mail

Jeg har Office365 og bruger også Outlook på telefonen.
Jeg har oprettet mapper under indbakken og sorterer mails efter regler. Hvilket land kunderne kommer fra.
Men når de bliver smidt i en mappe, der ikke er direkte i indbakken, får jeg ingen notifikation.
Jeg har slået stort set alt til i indstillinger, men alligevel kommer der ikke noget, når jeg får en mail.
Altså en mail som jeg ikke har oprettet en regel for og bare går i indbakken, den får jeg en notifikation på.
Avatar billede poko1 Ekspert
07. februar 2023 - 09:52 #1
Tryk på dit Outlook tryk på Outlook symbolet oppe til venstre hvor der står indbakke
I næste billede er der nederst til venstre et tandhjul tryk og vælg Beskeder!
Derefter på Lyd for mail og vælg de indstillinger du vil bruge!
https://ibb.co/GkqKSqS
Avatar billede rynke10 Novice
07. februar 2023 - 10:18 #2
Det virker også når de bliver leveret i indbakken. Men får jeg en mail som jeg smider i en mappe der hedder Australien, så får jeg ikke en notification. Hvis jeg klikker oppe til venstre, kan jeg se mine mapper og først der, kan jeg se hvis der er en mail.
Avatar billede leif Seniormester
12. februar 2023 - 15:53 #3
Hvis jeg husker rigtigt er det desværre kun indbakken som den smider notifikationen på, det har ikke tidligere været muligt at sætte det på mapper.

Det er det samme på Webmail og sender kun notifikation på mails som lander i Indbakken.
Avatar billede kurtba Ekspert
12. februar 2023 - 21:59 #4
Prøv at se på denne side pkt 4. Der skulle det angiveligt kunne lade sig gøre.
https://www.guidingtech.com/fixes-for-outlook-notifications-not-working-android-iphone/#:~:text=1%20Step%201%3A%20Open%20Settings%20on%20your%20Android,top%20is%20enabled.%20Also%2C%20check%20other%20toggles%20below.