Avatar billede nu_igen Professor
07. februar 2023 - 17:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Icloud og pc download

Hej. Jeg har villet downloade enkelte filer til min pc fra icloud, men ser til min rædsel på min pc, at også billeder jeg har taget i dag er kommet på min PC i en mappe navngivet 2023. Alle billeder fra min Ipad fra 2023 er automatisk blevet downloadet til pc. HVORDAN STOPPER JEG DET.?
Tak til den, der kan stoppe fænomenet!
Ingeborg
Avatar billede nu_igen Professor
07. februar 2023 - 18:20 #1
Hej igen . Er det fordi jeg har flueben i Icloud drive?
Avatar billede nu_igen Professor
07. februar 2023 - 18:21 #2
Iøvrigt er hele mappen med 2023 filer ikke til at arbejde med. Jeg kan ikke åbne de enkelte filer. Er det fordi de ikke er downloadet, men kun til gennemsyn?
Ingeborg
Avatar billede nu_igen Professor
10. februar 2023 - 15:00 #3
Jeg har været i kontakt med Apples kundeservice. Iøvrigt en utrolig god service når jeg sammenligner med andre.
Første supporter stillede videre til teknisk afdeling.
Mit “isenkram” er iMac med win7  og Bootcamp. Icloud på Ipad air 2.
Løsning: log via browser ind på icloud.com. Udfyld/besvar de næste trin. Vælg Fotos. Vælg flere fotos ved at holde ctr. Tasten nede, vælg download fra download skyen i menuen i øverste højre hjørne.
Filerne lægger sig i en ny i-cloud foto mappe på SKRIVEBORDET. NY MAPPE FOR HVERT DOWNLOAD.
Med venlig hilsen - Ingeborg