09. februar 2023 - 09:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

WINDOWS 11 SKÆRMBESKYTTER

Hej,

Når jeg sidder forna denne W-11 og programmerer er der ingen problemer. Går jeg ud for at hente en kop kaffe (kaffe stimulerer hjernen - derfor) er denne W-11 næsten pr. automatik gået i skærm-beskytter sort.  Først nogen irritattion.  <RETURN> 2 gange. Så pinkode. Og så kan jeg fortsætte. Men det er som om den nylige inspiration (kaffen du ved !) er gåen fløjten fordi jeg skulle "starte forfra " med W-11.

Og de --- (jeg kunne næsten finde på at kalde dem klaphatte, men det gør jeg ikke ) fra MS har selvfølgelig ændret  alt fra W-10, så hvordan kommer jeg ind til denne skærmbeskytter og vigtigst ændrer disse indstillinger ???

MVH

KRISTIAN
Avatar billede INK Ekspert
09. februar 2023 - 11:39 #1
Indstillinger, personlig tilpasning, låseskærm. Her indstilles tider for slumreskærm m.m.
09. februar 2023 - 13:44 #2
#1:  Mange tak.  Det var det, som skulle til.

TAK

Kristian