Avatar billede Uvanga Ekspert
10. februar 2023 - 10:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen ringetone ved indkommende Facetime samtaler iPad

Jeg er løbet ind i en udfordring med manglende ringetone ved indkommende opkald til Facetime på iPad. Der er tale om en ca. 5 år gammel iPad, og har ikke tidligere været anvendt til Facetime. Så lyden har nok aldrig været aktiv.
Når man tester ringelyd, fungerer det ok. Lyden er skruet næsten helt op, så det skulle være ok. Men hvordan aktiverer man ringetone?
Avatar billede claes57 Ekspert
10. februar 2023 - 11:05 #1
Indstillinger - og i venstre del (et stykke nede) findes Facetime - klik på den
Meddel om opkald - jeg har 'Altid'
Notifikationer - tillad notifikationer og tidsfølsomme notifikationer skal begge være slået til
længere nede er også Lyde - her vælger du en passende, som kan høres (hvis du scroller ned i højre del i ringetoner, så er der en 'Originale' og der er fx 'Gammel Telefon'
Avatar billede Uvanga Ekspert
10. februar 2023 - 17:57 #2
ad#1
Jeg prøver det du foreslår, i morgenI
iPad er fysisk et andet sted.
Avatar billede Uvanga Ekspert
11. februar 2023 - 19:39 #3
Så lykkedes det, tak fir svar👍