Avatar billede Jan Varde Praktikant
21. februar 2023 - 10:03 Der er 1 kommentar

Konvertering af Winkompas 3.0 til Uniconta

Vi har et økonomisystem (Winkompas 3.0), som skal udskiftes til Uniconta.
I den forbindelse skal vi have konverteret alle regnskabsdata fra det gamle til det ny system. Vi har fået flere forskellige tilbud på opgaven (som lyder helt vanvittig)

Nogen, der her erfaring med konvertering af data?
(Winkompas 3.0 kører på en SQL-server)
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
21. februar 2023 - 11:50 #1
Jeg har stor erfaring med at konvertere regnskabsdata, dog ikke til Uniconta, men f.eks. til e-conomic, billy og dinero. Afhængig at, hvor kompliceret det er og omfanget, kan jeg vel også klare dette. Kontakt mig evt. på joergen kirkegaard (at) live . dk.