Hej, Jeg har forsøgt at lave en Power App (Office365), som skal sende en mail efter udfyldelse. Men mit flow siger at alt er ok, men der kommer ingen mails.
Skal man have en form for abonnement eller andet, før mailen virker. (er helt ny i dette, og forsøger med diverse guides)
Jeg har givet tilladelse i Office 365 Outlook, og der står abonnement på den som kører flowet, hvilket også er mig.
Svært at forklare, men blot hvis der er en der har været udsat for det samme ved oprettelse af sin første APP med mail.
Hvis dit Power Apps flow viser, at alt er OK, men du stadig ikke modtager nogen e-mails, kan der være et par mulige årsager:
Kontroller, om du har konfigureret alle de nødvendige trin i din Power Apps flow korrekt, og at du har angivet de korrekte modtageroplysninger i dit e-mailtrin.
Kontroller, om e-mails sendes til spam-mappen eller blokeres af dine sikkerhedsindstillinger. Tjek også, om modtageren muligvis har markeret dine e-mails som spam.
Kontroller, om du har den rigtige tilladelse til at sende e-mails i Office 365 Outlook. Du skal have tilladelse til at sende e-mails i Office 365, og du skal have konfigureret dine Outlook-indstillinger korrekt.
Tjek også, om du har en begrænsning på antallet af e-mails, der kan sendes i en bestemt tidsramme, da dette kan påvirke, om dine e-mails sendes.
Hvis du stadig har problemer med at sende e-mails, kan du prøve at kontrollere Power Automate-diagnostikken, som kan give yderligere oplysninger om eventuelle fejl eller blokeringer. Du kan også prøve at kontakte Office 365-supporten for at få hjælp med at løse eventuelle tekniske problemer.
Synes godt om
1 synes godt om dette
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.
Følg dette spørgsmålOpretPreview
Flere spørgsmål fra Office & Kontorpakker kategorien