Avatar billede ZeBa Ekspert
23. februar 2023 - 04:15 Der er 3 kommentarer

Hvad betyder: You can find Screen Recorder in the "Tools" folder on your Home screen.

Hvordan finder man det?
Avatar billede claes57 Ekspert
23. februar 2023 - 10:04 #1
hvis du vil optage det, der sker på skærmen, så er der en 'Skærm Optager' i mappen 'Værktøjer'
Da du ikke skriver, hvilken telefon / styresystem det drejer sig om, så kommer jeg det ikke nærmere.
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2023 - 10:06 #2
Hvad betyder: Du kan finde Skærm optagelse i mappen "Værktøjer" på din startskærm.

Hvordan finder man det?
--------------------------------------------
-Hjælper dette måske? 🤣

Er det ikke bedst, at smutte nærmeste butik for hjælp? Mht. mobilen?
Vi kan jo ikke vide hvad der ud på fra dette platform.

Eller hidkalde børnene eller børnebørnene for hjælp 🙃👍🏼

Jeg hopper af 🤓👍🏼
Avatar billede 220661 Ekspert
23. februar 2023 - 16:31 #3
#2 Helt ærligt. Kunne du ikke bare lade være med at skrive når du ikke kommer med noget brugbart? Nu ved jeg at spørger her ikke altid er i Danmark så det gavner jo ikke at at skrive at man skal gå ind i en butik i Cuba vel👏
Jeg hopper af her.
Zeba jeg håber at Claes har givet dig hint til en løsning.