Avatar billede lurup Ekspert
23. februar 2023 - 11:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lave kopi af dvd , kun den danske version

Jeg har en jagt kammerat der har en del jagt DVD jeg skal have brændt på en HD så han kan se dem på sin tv via HD i usb porten. Hvordan brænder jeg dem over med kun den danske version ? der er 6-8 sprog på som giver en del forvirring når det er på HD.
Han har selvfølgelig alle dvd
Avatar billede hjolsen Ekspert
23. februar 2023 - 11:57 #1
Jeg ville benytte handbrake , og fra sortere de unødvendige sprog : https://handbrake.fr/
Avatar billede puren Ekspert
23. februar 2023 - 16:58 #2
DVD-fab hvad programmet koster og om de evt har en gratis version som kan hvad du skal bruge
Avatar billede Lefty Novice
24. februar 2023 - 10:58 #3
Du kan bruge programmet DVD Shrink. Her kan vælges hvilke sprog du vil have med.
Programmet er gratis, og kan f.eks. hentes her: https://download.dk/programmer/multimedie/dvd-rippere/dvd-shrink/55380
Avatar billede lurup Ekspert
24. februar 2023 - 12:58 #4
Syntes ikke jeg kan få undertakst på dansk med selvom jeg kan vælge det ? Det er i HandBrake