Avatar billede nu_igen Professor
24. februar 2023 - 23:47 Der er 5 kommentarer

Ipad efter opgradering til 16.3.1 mange fejl

Hej. Efter den sidste opgradering lukker Ipad ned for WiFi hele tiden. Jeg tror ikke at jeg har ændret ved indstillingerne, men noget er galt. Jeg kan se, at der er en notifikation på FB, men den kommer ikke frem, fordi WiFi ikke e slået til. Hvordan får jeg den til at blive på mit hjemme WiFi? Bruger ingen andre net.
Med venlig hilsen - Ingeborg
Avatar billede 220661 Ekspert
25. februar 2023 - 08:12 #1
Er ikke Ipad bruger men måske den er kommet i  "lav power mode" ud fra det jeg kan se i søgning på problemet. Så du skal ind i indstillinger og finde noget om strømstyring på enheden.
Avatar billede INK Ekspert
25. februar 2023 - 08:59 #2
Hvis du i indstillinger under batteri har slået energisparende funktion til, så kan det muligvis være forklaringen?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. februar 2023 - 09:29 #3
# Tak for oversættelsen ink :-)
Avatar billede nu_igen Professor
26. februar 2023 - 11:35 #4
jeg har kigget på de ting vedr. batteri, strømstyring osv, men jeg må gang på gang i indstillinger for at slå WiFi til. den finder nettet straks, men lukker for det efter få minutters brug af nettet.
Avatar billede nu_igen Professor
26. februar 2023 - 11:43 #5
senest er jeg kommet i tvivl om flyfunktionen. har prøvet at google, men ordene fra elle til,tolker jeg forskelligt fra det der virkelig menes.
jeg er aldrig på et fly, men der findes vel også andre områder, hvor denne tilstand af flyfunktionrn benyttes. her tænker jeg på at at man  mange år siden ikke måtte benytte mobiltlf. på sygehuse.