Avatar billede valby Ekspert
25. februar 2023 - 20:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Forkert korektur på Eksperten.

Uanset hvad jeg kriver på Eksperten, kommer der røde bølger. som tegn på, at der skrives forkert. Hvor er det galt?
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. februar 2023 - 21:10 #1
Avatar billede valby Ekspert
25. februar 2023 - 21:40 #2
Tak for dine links. Jeg glemte at sige, det er på Firefox jeg har problemet. chrome fungere godt nok.
Avatar billede martens Guru
25. februar 2023 - 22:22 #3
Du skal gå i "Indstillinger"  > generelt og fjerne fluebenet ved "Kontroller min stavning mens jeg taster"

Vupti og bølgerne er væk !
Avatar billede valby Ekspert
25. februar 2023 - 22:26 #4
Men jeg har brug for kontrol. Se bare, hvordan jeg stavede korrektur.(korektur).
Avatar billede martens Guru
25. februar 2023 - 22:27 #5
Beklager mit bud #3

Det her er næsten bedre og nemmere :

Højreklik på teksten med rød bølge under. her kan du vælge om stavekontrol skal være aktiv og hvilket sprog, stavekontrollen skal benytte sig af.
Avatar billede valby Ekspert
25. februar 2023 - 22:36 #6
Så kører det. Fejlen var, at kontrollen var på engelsk. Nu har jeg installeret  en dansk. Men du ledte mig ind på det rigtige spor. Derfor får du den grønne løsning.
Avatar billede valby Ekspert
25. februar 2023 - 22:39 #7
I skal begge have tak for jeres indput. 👍
Avatar billede martens Guru
25. februar 2023 - 22:44 #8
Selv tak !