Avatar billede djsimonsen Juniormester
27. februar 2023 - 14:22 Der er 2 kommentarer

Power Apps - Slet Foto

Jeg har 4 kameraer, som tager et foto og påsætter på 1 fælles skærm.
Jeg har på slutskærmen et NULSTIL ikon, som jeg godt kan få til alt slette min formularfelter, men jeg kan ikke få den til at slette billederne.

Reset('Felt Beskrivelse');;Reset('Felt Bilagstype');;Reset('Felt Casenr');;Navigate('Screen Tagfoto')

Jeg har forsøgt med Reset på både Kamera.Photo og på billedefeltet osv.
Jeg har forsøgt med andre kommandoer jeg har kunne finde på nettet, men kan ikke få det til at virke. Den skal slette alle 4 foto, altså fra de 4 kameraer.

Håber en kan hjælpe. (jeg er nybegynder :-))
Avatar billede Keld Broe Seniormester
28. februar 2023 - 11:51 #1
For at slette de billeder, der er taget fra de 4 kameraer, kan du bruge Reset-funktionen på hvert enkelt kamera's Photo-felt. Her er et eksempel på, hvordan du kan gøre det:

Åbn slutskærmen, hvor du har nulstil-ikonet.
Tilføj følgende formel til nulstil-ikonet:
Reset('Felt Beskrivelse');;
Reset('Felt Bilagstype');;
Reset('Felt Casenr');;
Reset(Kamera1.Photo);;
Reset(Kamera2.Photo);;
Reset(Kamera3.Photo);;
Reset(Kamera4.Photo);;
Gem og kør appen for at teste nulstil-ikonet.
Denne formel vil nulstille de tre beskrivelsesfelter samt casenummerfeltet og derefter nulstille Photo-feltet på hver af de fire kameraer, som sletter billederne, der er taget fra hver af kameraerne.
Avatar billede djsimonsen Juniormester
05. marts 2023 - 15:58 #2
Desværre, det har jeg forsøgt. Det virker ikke på billeder.