Avatar billede Peter Guru
28. februar 2023 - 10:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mail på min iPhone

Har nogen et bud på hvorfor min iPhone 13 med iOS 16.3.1 er begyndt at starte mail app'en op i papirkurven? Altså når jeg prikker på mail ikonet så åbner app'en i papirkurven i stedet for i Indbakken.
Avatar billede INK Ekspert
28. februar 2023 - 12:41 #1
Appen åbner i den mappe, som du senest har åbnet. Hvis du lukkede med papirkurv åben, vil den åbne der igen. Gå til indbakke og luk derfra, så åbner indbakken næste gang.
Hvis det svigter så foretag en genstart af telefonen.
Avatar billede Peter Guru
28. februar 2023 - 13:21 #2
Jeg har prøvet dine forslag på forhånd og en genstart (ikke nulstilling) uden held. Men i øjeblikket virker appen som den skal?!