Avatar billede KSN Mester
01. marts 2023 - 08:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvis to celler er blanke formater række

Hvordan skal min formel se ud for følgende.
Hvis 2 forskellige celler i samme række er tomme, skal den formatere hele rækken.
Pt. har jeg denne =$N2="", og det virker når den ene celle er tom, men skal skal have den til at tjekke to celler
Avatar billede ebea Ekspert
01. marts 2023 - 09:14 #1
Før du stiller flere spørgsmål, var det nok en god ide, at svare på de andre du har stillet, og som folk har lavet indlæg på.
Avatar billede KSN Mester
01. marts 2023 - 09:48 #2
Ebea.

Mit andet spørgsmål du har svaret på, er et ark jeg har arbejdet lidt løbende på og kom fra det igen, pga. tidsnød. Min profil her inde er gammel og er på en mail jeg ikke benytter mere, så får ikke notifikationer. Selvfølgelig min fejl.

Du må meget gerne dele dit forslag igen på min anden tråd og tak for din feedback.
Avatar billede ebea Ekspert
01. marts 2023 - 10:27 #3
#2 - Så vil jeg anbefale dig, at opdatere din profil, så din email adresse, følger dine indlæg/spørgsmål. Ellers bliver "problemet" jo blot ved.
Avatar billede KSN Mester
01. marts 2023 - 10:40 #4
Løste den selv

=($N2="")-($A2="")