Avatar billede Jeanette Juniormester
02. marts 2023 - 12:46 Der er 4 kommentarer

ipad air2

Jeg har en air 2 ipad. Hvis jeg kommer til at  lader den til 100% kan jeg næsten ikke tænde den igen. Der skal mindst 20 forsøg til.
Jeg kan tænde den, og så sigen den, den mangler strøm..
Sætter jeg strøm til, kan den tændes, men slukker umiddelbart med det samme igen..
Når jeg endelig får liv i den igen, (uden strømkabel) går det fint, hvis jeg kan nå at bruge af batteriet, så den kommer under ca.97-96%
Det senarie skal også gøres et par gange..
Nogen der har en ide til problemet ??? Og kan jeg gøre noget, ud over selvfølgelig at købe en ny...
Avatar billede ErikHg Ekspert
02. marts 2023 - 13:04 #1
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig. Grunden til at jeg skrive er, at jeg kan se dit brugernavn er en e--mail adresse. Det er lidt risikabelt sådan bare, at lægge den ud så alle kan se den. Prøv hellere at anvende et brugernavn, der ikke har nogen relation til din mailadresse.
Mvh.
ErikHg
Avatar billede puren Ekspert
02. marts 2023 - 13:29 #2
jeg havde nok tagen den under armen og gået ned til en ikke Apple-autoriseret serviceudbydere få hjælp der og PS huske lige den er fra 2014 inden du koster alt for mange penge i den
Avatar billede claes57 Ekspert
02. marts 2023 - 19:29 #3
Batteriet er dødt (det kan kun oplades et antal gange), så, som puren skriver, så få det fikset udenom Apple (restværdien er ikke til Apples priser i reparation)
Avatar billede Jeanette Juniormester
02. marts 2023 - 19:42 #4
Tak for svar.. Desværre er jeg nok enig i at batteri er årsagen til errormode.
Øv, havde håbet noget havde et hurtigt fix til mit problem.
Men ja, en ikke appel reparatør er nok løsningen.