04. marts 2023 - 14:00 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Stavekontrol Apache openoffice virker ikke

Har valgt dansk sprog, men der er røde streger under alle ord.
Ved manuel stavekontrol der kommer ingen forslag til forkerte ord.
Har nogen en løsning?
mvh
Avatar billede valby Ekspert
04. marts 2023 - 14:38 #1
Du kan bare geninstallere, eller prøv denne. Den er jeg selv meget tilfreds med.
https://da.libreoffice.org/
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. marts 2023 - 14:45 #2
Jeg har selv LibreOffice installeret (men også MS Office 2019). Grunden til at jeg anvender Libre Office er den ,at jeg har nogle gamle wps. filer liggende på min pc, som Office 2019 ikke kan åbne, men det klarer LibreOffice på bedste vis.Hvorfor MS har været så "geniale" at ændre systemet, så ældre Word-filen ikke kan åbnes af nyere Office versioner, det er uforståeligt, men desværre typisk Microsoft.
04. marts 2023 - 15:52 #3
Jeg har opdateret til 4.1.14, jeg prøver libreoffice istedet for.
tak
mvh
Avatar billede valby Ekspert
09. marts 2023 - 16:15 #4
Husk at lukke dit spørgsmål, og markere den løsning du fandt frem til.