Avatar billede valby Ekspert
05. marts 2023 - 14:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Lyden er pludselig væk i Windows 11

Windows 11, det fungerer tilsyneladende i Kontrolpanelet, og der er ikke vist fejl i Enhedshåndtering, men der er ingen lyd. Jeg har disse udmærkede højtalere.
https://www.avxperten.dk/pc-hoejtalere/edifier-studio-r1280t-hoejttalere-2-vejs-42w-hvid-soelv.asp
Tænker på at købe dette USB lydkort: Men er der et, som er bedre?
https://www.av-cables.dk/minijack-converter/usb-lydkort-virtuel-audio-sound-card-so.html
Avatar billede valby Ekspert
05. marts 2023 - 14:36 #1
Ps. Det gælder både lyd fra nettet og musik mm. fra computeren. Stik tjekket.
Avatar billede valby Ekspert
05. marts 2023 - 15:11 #2
Problemet er løst på en pinlig måde.
Til mine nye PC højtalere, hører der en fjernbetjening med, og jeg havde slået lyden fra - jeg græmmer mig. 😒
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2023 - 15:25 #3
Åh - der er sket være ting før i tiden :-) Du bør ikke græmmes.
Avatar billede valby Ekspert
05. marts 2023 - 16:03 #4
Tak😊
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. marts 2023 - 16:07 #5
#2 Husk på "en fejl engang imellem, er vigtig er at bevare succesen"👍
Avatar billede 220661 Ekspert
05. marts 2023 - 17:15 #6
Selv de bedste fejler valby 😊
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2023 - 17:33 #7
Citat “Laver man ingen fejl, er det højest sandsynligt fordi man ikke laver noget”
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. marts 2023 - 18:05 #8
"og den der ingen fejl laver, bliver forfremmet!"
Avatar billede Peter Guru
05. marts 2023 - 18:15 #9
Så er der stadig håb for mig.
Avatar billede valby Ekspert
05. marts 2023 - 21:31 #10
Det er pænt af jer, der er vist håb for os alle 😁
Og så har jeg bestilt en bedre fjernbetjening, så jeg kan se, hvornår der er tændt eller slukket. Den der fulgte med er en lille dims, som. som ikke ser holdbart ud.
https://www.avxperten.dk/senior-fjernbetjening/doro-fjernbetjening-321rc.asp