Avatar billede johnbr Seniormester
05. marts 2023 - 20:06 Der er 1 kommentar

Car Play vil ikke starte

Hej
Jeg har igennem et par år haft en Cell Line adapter, som jeg har koblet til indgangen til mit Car Play i min Peugeot 3008, så min Iphone automatisk tilkoblede sig trådløst på Car Play.
nu er den holdt op med at virke. Jeg kan se både på telefonen og på bilens skærm, at telefonen er tilkoblet, for telefonen siger "tilsluttet" og telefonens navn kommer frem på skærmen, men den vil ikke åbne Car Play. Cell Line adapteren bliver ved med at blinke rødt.

Nogen ide'er til hvad der kan være galt. Jeg har prøvet at scanne CR koden på adapteren for at opdatere den, men den vil ikke åbne noget program.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2023 - 20:38 #1
Det kunne tænkes, at man gennemgår alt fra bunden.

Alternativt vil være er der både forbundet både trådløs forbindelse med Bluetooth er at deaktivere denne, hvis du trods alt benytter med USB-forbindelser eller noget der minder om dette så den er forbundet via kabel til infotainment system. Ene forbindelse er nok.

Glem parring og start over er alternativt. Sørg for at både at der er opdateret for iPhone og apps.
Hvis der også opdateres for infotainment system, kan dette nok undersøges med infotainment system opdateringsversion, kig efter den fra Peugeot ved infotainment system oplysninger.
Kig efter meddelelser fra hjemmesiden om der stadigt er sammenarbejde eller ej.

Tråde om hvordan det kan løses?
https://www.wheelsjoint.com/peugeot-3008-apple-carplay-not-working-causes-and-how-to-fix-it/

Apple carplay support?
https://support.apple.com/da-dk/HT210892

👍 Jeg hopper af