Avatar billede johnbr Seniormester
07. marts 2023 - 22:11 Der er 4 kommentarer

Nest dørklokke og Sonos One med Google Assistant.

Hej
Jeg har lige købt en Google Nest Dørklokke, som jeg har sat op med notifikation på min Iphone13 pro og snart og på min nye Google Nest Hub, men jeg har også en Sonos One med Google Assistant nedenunder i badeværelset og jeg vil gerne have, at jeg også bliver adviseret når jeg er dernede hvis nogen ringer på.

Kan nogen hjælpe mig med opsætningen på det.
Avatar billede puren Ekspert
07. marts 2023 - 22:29 #1
bare lige til en venlig husker... jeg tænker at det er sådan en nest video ringklokke, den på ikke filme offenlig vej/område
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2023 - 23:47 #2
Benyt venligst Google Home (Google Hjem) for dette.

App Store
https://apps.apple.com/dk/app/google-home/id680819774

Play Butik
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.chromecast.app&gl=dk

Det er lige til, det er her jeg selv har tilføjet smart lys m.v.
Avatar billede johnbr Seniormester
07. marts 2023 - 23:48 #3
Den filmer kun i min indkørsel.