Avatar billede Katrinefs Praktikant
11. marts 2023 - 14:59 Der er 5 kommentarer

Google konto

Hej, jeg skriver fordi jeg har en google konto hvor jeg ikke kan huske koden, men når jeg så trykker glemt kode/prøv på en anden måde, så beder den mig bekræfte mit telefonnummer spm jeg har tilføjet til kontoen. Problemer er bare, at jeg kan se de sidste to tal i det telefonnummer og det matcher ikke med mit telefonnummer, og heller ingen jeg kender.
Hvad kan man så gøre?
Mvh
Katrine Svendsen
Avatar billede valby Ekspert
11. marts 2023 - 15:14 #1
Får du ikke mulighed for at google sender en kode til din eMail, som du så skal taste ind ?
Avatar billede valby Ekspert
11. marts 2023 - 15:16 #2
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2023 - 15:24 #3
Ovenpå løsning ser fornuftigt ud: #2

Hvis du ikke har tilføjet gendannelse med andet email adresse, er det nok bedst med Google Support.

Gendannelse kan foretages her før du prøver med Google Support.

https://accounts.google.com/signin/recovery

Google Support
https://about.google/intl/da_dk/contact-google/
Avatar billede Katrinefs Praktikant
11. marts 2023 - 16:11 #4
Nej jeg kan ikke vælge noget med mail. Kun telefonnummer..