Avatar billede valby Ekspert
11. marts 2023 - 15:10 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Doro 8080

Jeg havde en gammel Doro mobil. Der kunne jeg lægge billeder ind ved telefon numrene. Det kan jeg, så vidt jeg kan se, ikke på Doro 8080.
Kan det være rigtigt?
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2023 - 15:29 #1
Det er muligt, at Doro 8080 ikke har den samme funktion som din tidligere Doro-mobil, der gjorde det muligt at lægge billeder ind ved telefonnumrene. Doro 8080 kører på Android-operativsystemet, og det er muligt, at den tidligere Doro-mobil havde en anden software eller et andet operativsystem, der tillod denne funktion.

Dog kan du stadig tilføje billeder til dine kontakter på Doro 8080. Du kan gøre dette ved at åbne Kontakt-appen, vælge kontakten, du vil tilføje et billede til, og derefter trykke på ikonet "Rediger" eller "Rediger kontakt". Her kan du vælge at tilføje et billede fra din telefon eller tage et nyt billede med kameraet.

Du kan eventuelt have lidt hjælp fra venner som ved lidt bedre, eller fra familie medlem til at vise hvordan?

Hvis du har svært ved at finde ud af, hvordan du kan tilføje billeder til dine kontakter på Doro 8080, kan du også overveje at kontakte Doro-supportteamet eller læse brugervejledningen, der fulgte med telefonen, for at få yderligere hjælp og vejledning.
Avatar billede Erik K Ekspert
11. marts 2023 - 17:25 #2
Du kan følge denne vejledning
1.Påhjemmeskærmbilledet skal du berøre Vis Mine kontakter.
2. Find og berør den ønskede kontaktperson for at åbne den.
3. Berør Rediger kontaktperson, hvis du vil ændre nogen oplysninger.
4.  Find det billede du vil tilføje til kontakten.
5. Følg instruktionerne på skærmen for at færdiggøre kontaktoplysningerne.
6. Berør Gem, når du er færdig.
Dine kontaktpersoner synkroniseres automatisk med din Google-konto (hvis du er logget på din Googlekonto).
Avatar billede valby Ekspert
11. marts 2023 - 20:23 #3
Tak for jeres indlæg, jeg ser på det:-)
Avatar billede valby Ekspert
11. marts 2023 - 20:53 #4
Det ser desværre ikke sådan ud på min mobil.
Avatar billede valby Ekspert
12. marts 2023 - 14:48 #5
Dropper spørgsmålet. Tak for jeres indlæg. 👍
Avatar billede valby Ekspert
23. juli 2023 - 14:02 #6
Jeg har prøvet igen, og det lykkedes. Tak til jer begge. 👍