Avatar billede DIXI12 Novice
13. marts 2023 - 19:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

SMS besked kan ikke fjernes.

Hej :-)
På min smart telefon ser det hele tiden ud til at jeg har en ulæst SMS og jeg har flere gang slettet gamle beskeder, og tjekket at de resterende ikke har nogen som ikke er læst.

Har også prøvet et par gange at genstarte telefon i håb om at den så forsvandt, men nej :-(

Ud over at købe en ny SmartPhone, kender i så en anden løsning ?

DIXI12
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2023 - 20:43 #1
Er der smartphone data vi kan modtage (smartphone: Android eller iPhone) og hvad hedder app'en såsom i hvilken relation er dette app fra (Facebook Messenger eller Messages fra Google eller WhatsApp)?
Avatar billede DIXI12 Novice
13. marts 2023 - 21:39 #2
Jørgen B.

Forstår ikke helt hvor du vil hen med det du skriver ;-)

Min telefon er en Android Smart Phone som er snart 3 år gammel, den har tidligere vist mig der var en ulæst SMS besked ! men efter en genstart af telefonen var det væk !  men det virker ikke mere.
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2023 - 21:44 #3
Hvad er modellen?

Er det Samsung eller Huawie eller noget helt andet?

For de kommer alle sammen med forskellige med indbyggede tekst besked app.

Eller det kan jo stamme fra Facebook Messenger eller Messsages fra Google eller WhatsApp fra (Facebook) som er installeret separat.

Har du prøvet at rydde cache på den tekst besked app?

Alene at genstarte vil ikke hjælpe nogle gange.
Avatar billede Slawomir Seniormester
13. marts 2023 - 22:37 #4
tryk på "endnu ikke leveret. tryk for at se valgmuligheder"
og derefter tryk på skift til besked  (sms/mms)
Avatar billede DIXI12 Novice
14. marts 2023 - 08:05 #5
Min mobil er en SONY Xperia 10 ;-)

Slawomir. Hvor mon jeg finder endnu ikke leveret ?
Avatar billede Slawomir Seniormester
14. marts 2023 - 09:42 #6
Under den sms der er sendt.
Min driller og nogle gange og det er løsning på det.
Du kan prøve at ringe til dit teleselskab, måske er det noget dekan løse