Avatar billede nico Juniormester
13. marts 2023 - 19:22 Der er 12 kommentarer

Køb af bærbar

Mine behov: Jeg skal bruge den til, at surfe på nettet samt spille Manager og pokerstars. Hvilke af disse mærker af bærbar er gode til mit behov? Acer, Lenovo eller Hp.
Avatar billede nico Juniormester
13. marts 2023 - 19:23 #1
Jeg overvejer, at købe en som ligger i prisklassen 3000 - 4000 kr
Avatar billede valby Ekspert
13. marts 2023 - 21:13 #2
" Hvilke af disse mærker" Du glemte at vise links:-)
Men du får ikke megen computer for 3-4.000.
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2023 - 21:45 #4
Avatar billede Slawomir Seniormester
13. marts 2023 - 21:56 #5
nu skriver du ikke noget om det, men hvis du bare skal sidde og spille der hjemme, så tag et kik på denne her mini pc, hvis ikke du har en skærm kan den kobles til en fladskærm
https://www.compumail.dk/da/p/intel-nuc-kit-nuc7pjyhn-mini-pc-j5005-0gb-998672454
Avatar billede kurtba Ekspert
13. marts 2023 - 22:24 #6
Det er ikke mange oplysninger du giver. Er du klar over, at der er 20-30 spil som hedder no
get med manager? Pokerstars - er det pokerstars vr?
Du kan finde systemkravene til dine spil her, og så kan du nok også få en ide om, hvorvidt det er muligt at finde en pc som er god nok inden for prisrammen.
https://www.systemrequirementslab.com/cyri
I mine øjne kan alle de nævnte mærker bruges.
Når du har fundet ud af hvad der kræves, vil jeg anbefale, at du bl.a. kigger hos power.dk og elgiganten.dk, idet de ofte har tilbud på diverse bærbare, og hvor man fra 4-4500 ofte kan købe en ret fornuftig pc.
Avatar billede nico Juniormester
14. marts 2023 - 07:08 #8
Tusind tak for svarene alle sammen💪 Jeg ved godt der ikke var så meget info i mit oplæg sorry. Jeg skal bruge den til at surfe på nettet samt spille pokerstars og football manager 16,17 og 23. Jeg kigger på disse mærker Acer, Lenovo og HP i pris klassen 3000 - 4000 kr Er disse nogle gode computer mærker? Og er 4 GB nok til mine behov eller skal jeg gå efter 8, 16 GB?
Avatar billede Slawomir Seniormester
14. marts 2023 - 09:37 #9
Alle de mærker du nævner kan bruges. Jeg ville overveje at finde en maskine med mindst 128 GB hd.
I min eksempel har du en 1TB ssd maskine med 16 GB ram

#4 er en rigtig god link du kan klikke på og kigge på farver, størrelser, batteri levetid osv...
Avatar billede valby Ekspert
14. marts 2023 - 13:36 #10
En SSD på 125 GB kører godt nok i begyndelsen, men den bliver hurtig proppet,
og den slides hurtigt. En disk på mindst 250 GB må være minimum.
Og husk TRIM funktionen skal være slået til, ellers arbejder disken langsommere.
Avatar billede nico Juniormester
14. marts 2023 - 15:17 #11
Lenovo ThinkPad X1 Yoga 2nd Gen 14" I7-7600U 16GB 512GB betyder dette at den har 512 GB SSD eller hvad?
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2023 - 15:29 #12
Ja, produkt information står der "Lagring: Type harddisk:  SSD".