Avatar billede Btimmer Seniormester
16. marts 2023 - 13:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Facebook kamerarulle

Har fået en ny iPad generation 9 (2021)
Når jeg er på facebook og skal vedhæfte min tråd et billede, kommer kamerarullen frem og jeg trykker på det billede jeg ønsker.
Der sker intet … men nu har jeg set der oppe i øverste hjørne står færdig, men det tog lang tid inden jeg så det, da det står næsten usynligt i meget meget lys tekst. Kan man ikke gøre teksten Færdig sort.
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2023 - 14:30 #1
Jeg tror ikke, at dette er muligt ud over lave ændringer på ens eget enhed med lys, og kontrast hvis muligt.

Er det ikke bedst at levere oplysninger tilbage til Facebook omkring dette problem?

Vi kan desværre ikke stå til hjælp omkring dette her på platform omkring dette 🙃

Jeg hopper af her 👍
Avatar billede Btimmer Seniormester
16. marts 2023 - 14:50 #2
Undskyld Jørgen B. Det kunne jo godt være en eller andet havde oplevet samme problem. Undskyld igen.
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2023 - 14:54 #3
Det er fremragende spørgsmål, og 😊 du behøver ikke undskylde her, vi er her for at hjælpe hinanden, men dette er desværre Faceebooks udvikler der skal forbedre dette.

Jeg håber, at det svarer dit indlæg 🙃
Avatar billede Peter Guru
16. marts 2023 - 15:03 #4
besvarer
Avatar billede Btimmer Seniormester
16. marts 2023 - 15:41 #5
Problemet er løst. Jeg afinstallerede facebook på iPaden og geninstallerede herefter facebook igen.
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2023 - 16:27 #6
Jamen, så kan du jo angive dit eget svar på #5 som løsning 🤩