20. marts 2023 - 16:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

lav et geste netværk med facebook wifi

hej jeg har et unifi netværk og vil lavet et guest hotspot
jeg vil lave sådan at mine bruger skal kunne lige ind på via wifi fra facebook
jeg har prøvet den https://www.facebook.com/facebook-wifi men når jeg så prøver at logge på så kommer min facebook siden ikke på  så kommer den bare med i vid side hvad skal jeg gøre
Avatar billede puren Ekspert
20. marts 2023 - 18:37 #1
sjovt projekt men hvor mange tro du kommer til at bruge det?? jeg mener jeg har 20GB på mit mobil abb og bruger måske de 13GB og mange andre abb har meget mere data med i deres abb,

du skal så også lige huske at du lukker alle folk der ikke er på facebook ude og har du styr på jura-delen (som hvis jeg nu var på dit net og lavet ting jeg ikke må)??
20. marts 2023 - 18:57 #2
ja det ved jeg men det er for at kunne holder øje med hvem der logger på om hvem der ikke går
styr på jura-delen (som hvis jeg nu var på dit net og lavet ting jeg ikke må ja det har jeg nok styr på jeg logger alt på mit netværk

men det var hvordan man setter facebook wifi synes at facebook guide er dårlig
ellers må jeg prøver radios
Avatar billede Peter Forsker
21. marts 2023 - 10:01 #3
er du sikker på at din router er facebook kompatibel ?
21. marts 2023 - 23:59 #4
ja når jeg kikker på facebook så står den som den er kompatibel  og vi router har facebook wifi som fane i wifi
10. april 2023 - 23:14 #5
fik det til at virke
Avatar billede puren Ekspert
10. april 2023 - 23:58 #6
#5 så poster du vel også løsningen så andre kan få glæde af den
11. april 2023 - 00:20 #7
den var her https://www.facebook.com/facebook-wifi/getting-started men unifi  kom med en opdatinge til dens os  det virke