Avatar billede valby Ekspert
21. marts 2023 - 13:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

USB-C interface

Jeg har tænkt mig, at købe en Samsung ekstern SSD. Der står USB-C interface. Det ved jeg ikke, om jeg har, hvordan ser jeg det? Eller skal jeg købe en "Hub"
Avatar billede valby Ekspert
21. marts 2023 - 13:29 #1
Avatar billede valby Ekspert
21. marts 2023 - 13:54 #2
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2023 - 13:54 #3
Ja, ved ikke hvilken du finder dette fra, men ser du ikke billeder af den eller vises der ikke noget?

Du kan eksempel kigge her for at danne dig ide:

https://www.amazon.com/Verbatim-VGX1000-Portable-Gaming-External/dp/B08M8VHKXV

Og Valby's giver god eksempel. Normalt medfølger to slag usb-kabler, men hvis der ikke gør dette, kan du altid købe det der passer. Linket fra Valby er så det du kan skaffe hvis du ikke har USB-C port på dit enhed.
Avatar billede valby Ekspert
21. marts 2023 - 14:04 #4
Hej Jørgen B
Du kom lige en postgang for sent, men tak for dit indlæg alligevel. :-)