Avatar billede Aaaaaa- Mester
24. marts 2023 - 09:35 Der er 1 løsning

Fjerne "Ændringer" boks i venstre side

Når jeg opretter/redigerer i kommentarer, kommer der pludselig en boks frem i venstre side af skærmen med overskriften "Ændringer"
Jeg kan trykke på Luk, Flyt eller tilpas størrelse.

Hvis jeg lukker den, kommer den frem med det samme igen, når jeg opretter eller redigerer i en kommentar.

Kan man ikke få den fjernet permanent? :)
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
24. marts 2023 - 15:11 #1
Tjek din indstilling for visning af ændringer. Hvis du har valgt Gennemse > Vis markering > Bobler > "Vis alle ændringer i selve teksten", har Word kun mulighed for at vise kommentarer i Korrekturruden (som har overskriften "Ændringer" – der er rod i danske betegnelser). Korrekturruden vil derfor blive vist, når du opretter en ny kommentar.

Hvis du vælger en af de andre indstillinger under Bobler, vil Korrekturruden ikke automatisk blive vist. Du kan altid selv få den vist via Gennemse > Korrekturrude  > Lodret/Vandret korrekturrude.