Avatar billede Uvanga Ekspert
24. marts 2023 - 10:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Android backup på Google 1

Jeg har aktiveret Android backup til Google på min mobil, og mobilskærm siger at backup er i gang.
Men på PC Google 1 konto står der "Backup er deaktiveret" Jeg venter så op til 24 timer, uden at backup figurerer i Google 1 på min PC´s Google konto.
Står efter 24 timer stadig som "Backup er deaktiveret"
Det er tilsyneladende ret enkelt at opsætte, men hvorfor lykkes det ikke at udføre backup?
Det har tidliger kørt uden problemer, så nogen bud på hvad der er fejlen?
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2023 - 14:29 #1
Desværre status fra browser er ikke samme for Google One fra Android.

Hvis backup er foretaget fra Android med Google One, det er her du kan se yderligere status hvornår sidst den har lavet backup.

Android:
Når du har startet Google One fra Android og fortsætter ind til "Backup". Her kan du se hvornår den sidst har lavet backup.

Jeg vil hermed mene, at det hele er som det skal være. 🙃👍
Avatar billede Uvanga Ekspert
25. marts 2023 - 19:48 #2
Så lykkes det, skulle lige have lidt tid før backup var gennemført.
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2023 - 19:51 #3
Det var de en fornemt tilbagemelding 🤩👍