Avatar billede Dannyqp Novice
25. marts 2023 - 23:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Formatering af 256 GB usb stik

Hej folkens. Jeg er løbet ind i et problem med at jeg har købt et 256 gb USB stik men at den kun viser 32gb plads. Jeg har prøvet at formatere den både med FAT32 og NTFS dog med samme resultat.

Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre for at få pladsen? Jeg kan se når jeg går ind i disk manager at de resterende 200gb ca de står som ikke-allokeret.
Avatar billede Slawomir Seniormester
25. marts 2023 - 23:12 #1
Avatar billede Dannyqp Novice
25. marts 2023 - 23:19 #2
@Slawomir Og til det vil jeg bare sige TUSIND mange tak!. Det var lige hvad der skulle til. Tusind tak for hurtig hjælp.
Avatar billede Slawomir Seniormester
25. marts 2023 - 23:21 #3
Det var så lidt
Avatar billede 220661 Ekspert
26. marts 2023 - 07:31 #4
Godt forklaret video du lagde Slawomir :-)
Dannyqp Nu mangler du kun en ting. Det er at tildele Slawomir hans indlæg som løsning på spørgsmålet. Der er et orange felt hvor der står marker som løsning. Gør dette ud for indlæg #1. Du vil så se der kommer en grøn streg ud for dette indlæg og du har nu vist hvad der løste problemet.