Avatar billede mort1 Ekspert
26. marts 2023 - 13:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejl på flere sider

På min hjemmeside, som primært består af billeder og små videoer får jeg på flere af siderne en fejlmeddelelse, på hvid skærm: "Der er sket en kritisk fejl på dit websted", og derunder et link "Læs mere om fejlsøgning i Wordpress" - linket er dette - https://wordpress.org/documentation/article/faq-troubleshooting/ , som desværre ikke rigtig giver mig noget - Der er udelukkende sider med billeder der har fejlen, siderne med de små videoer virker ok.
Er der nogen herinde der kender problemet, og/eller har et gæt på en løsning?
Avatar billede claes57 Ekspert
26. marts 2023 - 19:26 #1
og dine billeder er i et rigtigt billede-format? jpg, png, bmp - andre formater virker sikker ikke hvis du ikke har et plugin til at vise typen.
Avatar billede mort1 Ekspert
27. marts 2023 - 08:34 #2
claes57 - Ja alt det er i orden, jeg har kørt siden i mere end 6 år, og det er først på det seneste jeg har fået fejlen.
Avatar billede ejvindh Ekspert
27. marts 2023 - 13:46 #3
Ved du hvilken php-version din side kører på? Og hvilken udgave af WordPress?
Avatar billede mort1 Ekspert
27. marts 2023 - 14:16 #4
ejvindt - php versionen er 8.0 og WP er opdateret, det er version 6.11
Desværre er de ældre php versioner slettet hos min udbyder, så jeg kan ikke komme længere tilbage end 8.0.
Noget der undrer mig er, at siderne med videoer ikke fejler, men heller ikke alle sider med billeder fejler - Derfor virker det forkert, i hvert fald for mig, at det skulle være php som forårsager problemet.
Avatar billede ejvindh Ekspert
28. marts 2023 - 10:51 #5
Nej, jeg ville nu heller ikke anbefale dig at gå tilbage, men blot lige tjekke om begge dele er lige opdateret, men det synes de at være. Så jeg tror heller ikke problemet skal findes her.
Avatar billede mort1 Ekspert
15. september 2023 - 14:27 #6
Opgav og startede ny side