Avatar billede lail Forsker
30. marts 2023 - 10:20 Der er 4 kommentarer

Chekbox og sortering

Kan slet ikke få det til at virke. boxene flyver rundt
De er fra c4-c45

Nogen der ved hvad jeg kan gøre???

LNI
Avatar billede ebea Ekspert
30. marts 2023 - 11:09 #1
Hvis nu du forklarede lidt mere detaljeret, om hvad problemet er, kunne det være der var nogen som ville hjælpe. Også i dit forrige spørgsmål.

Upload et eksempel på dit ark, så folk kan se hvad du har.
Avatar billede lail Forsker
30. marts 2023 - 11:30 #2
Jeg ved ikke ikke helt hvordan jeg uploader

Men har en masse alm afkrydsningsfelter som ligesom ikke er låst til cellerne
Avatar billede ebea Ekspert
30. marts 2023 - 12:08 #3
#3 - Du kan uploade til www.dropbox.com og så indsætte et link til filen, herinde.

Og din sidste forklaring, giver ikke mere klarhed.
Avatar billede Tom K. Forsker
02. april 2023 - 13:08 #4
Det er svært at give en præcis løsning uden yderligere information om din Excel-fil og hvad du prøver at opnå. Men her er nogle generelle tips, der kan hjælpe med at løse problemet:

    Sørg for at dine checkbox-elementer er placeret i separate celler og ikke overlapper hinanden eller andre celler. Du kan bruge funktionen "Indsæt" -> "Formular" -> "Checkbox" i Excel til at indsætte dine checkbox-elementer i separate celler.

    Hvis dine checkbox-elementer er placeret i separate rækker, kan du bruge Excel-funktionen "Sorter" til at sortere rækkerne efter dit behov. Du kan markere de celler, du vil sortere, og derefter vælge "Data" -> "Sorter" i Excel-menuen.

    Hvis dine checkbox-elementer er placeret i separate kolonner, kan du bruge Excel-funktionen "Filtrer" til at sortere dine data. Du kan markere dine data og derefter vælge "Data" -> "Filtrer" i Excel-menuen. Derefter kan du bruge filterknapperne i kolonneoverskrifterne til at sortere dine data efter dit behov.