Avatar billede ZeBa Ekspert
05. april 2023 - 23:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opstart af ny pc

Er lige kommet hjem med ny Lenovo laptop og nu beder den guddøde mig om en pinkode. Hvad er det for en????????
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2023 - 00:06 #1
Fik du lavet Microsoft Hello PIN kode?
-4 cifri som du selv ved, eller er det kombination med tal og bogstav?

Eller er det med Microsoft Authenticator som du skal indtaste efter tidsinterval?
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2023 - 00:31 #2
Jeg tror, at det nok har hjulpet.

Jeg hopper af 🤓🙃
Avatar billede ZeBa Ekspert
06. april 2023 - 01:05 #3
Jeg mener ikke at have valgt at kodeord, men nu har jeg fundet ud af det.