Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
09. april 2023 - 17:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sætte FB Venner på "Pause". Hvordan ?

Jeg skriver en del på Face Book med forskellige.
Jeg har hørt, at :
"Man kan sætte enkelte FB venner på pause".
*
Er det korrekt ? Og hvordan gør man så det ?
*
Jeg mener ikke at man helt sløjfer en person som "Ven".
- Heller ikke at man blokerer en person -
*
Men f.eks hvis man diskuterer et emne, som forskellige - hele tiden - går ind i, på en "uelegant" måde. Og ødelægger diskussionen.
*
Jeg diskuterer og skriver eller gerne med mennesker, som jeg er "lodret uenige med". - Men : Nogen gange blive man træt af det !
*
Forstår I hvad jeg mener ?
*
God Påske Søndag til jer - Fra Jørn -
Avatar billede poko1 Ekspert
09. april 2023 - 18:38 #1
Når der kommer et indlæg fra en af dem er der oppe til hæjre *** prikker
Snooze gælder i 30 dage
https://ibb.co/Fqxmywq
Avatar billede 220661 Ekspert
09. april 2023 - 18:38 #2
Man kan sætte dem til ikke at modtage det de slår op på deres egen profil. Og det kan man uden at slette dem som ven. Det har noget med notifikationer at gøre.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. april 2023 - 18:54 #3
Ud fra billedet poko1 viser kan man også gøre det permanent uden man mister dem som ven. Hvis man så senere vil se hvad de skriver og lægger op trykker man igen på de tre prikker og vælger "følg".
Avatar billede poko1 Ekspert
09. april 2023 - 18:58 #4
Der skulle selvfølgelig stå Venstreklik på de 3 prikker oppe til højre !
https://ibb.co/7pCJmqr
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
09. april 2023 - 19:45 #5
Tak for det ! - Jeg kigger på jeres Info - Tak ...
Avatar billede milter Ekspert
09. april 2023 - 20:33 #6
Nu deltager jeg ikke på nogen fora af nogen art, hvor man har venner, måske-venner og ikke-venner, så jeg er måske ikke den bedste til at hjælpe dig.

Men har du tænkt over, at du måske bare kan ignorere de kommentarer, du ikke kan lide og lade ordene tale for sig selv? Den værste reaktion, en ubehagelig kommentator kan opleve, er at blive ignoreret.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
09. april 2023 - 21:18 #7
Jooo det var da en idé - milter ...
Normalt kan jeg godt lide at diskuterer med folk. Især hvis jeg er uenig med dem i
politiske spørgsmål.
Og den / de (?) venner er normalt fine nok.
Men visse går 100 % grassat hvis man (I overført betydning) siger at "Pandekager smager da godt !)
Og altid får svaret fra samme person / personer :
"Nej, pandekager smager grimt. Der er for mange der spiser pandekager"
"Send alle der holder af pandekager hjem - Til pandekage-Land"
Danmark er jo ikke et Pandekage land !"
*
Og så køre det ellers derud af -
*
Men andre spørgsmål går helt fint ....
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
09. april 2023 - 21:30 #8
Tak for deltagelsen !
Jeg ser en god dansk film -
Om dagen i dag : "9.April" DR 1