Avatar billede valby Ekspert
12. april 2023 - 19:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fjerne pil ved genveje.

Windows 11
Jeg finder bare, at den pil gør genvejen grimmere, Hvordan fjerner man den.
Man kunne i de ældre windows, og så kan man vel også nu ?
Avatar billede 220661 Ekspert
12. april 2023 - 19:55 #1
Avatar billede poko1 Ekspert
12. april 2023 - 19:59 #2
Avatar billede valby Ekspert
12. april 2023 - 22:33 #3
Tak for jeres indlæg, jeg ser på det.
Avatar billede falster Ekspert
13. april 2023 - 09:59 #4
#1 er måske forklaret sprogligt lidt tydeligere her:

https://www.makeuseof.com/windows-11-10-remove-shortcut-arrows-in/

Hvis du ønsker registry-hacket kan du gemme nedenstående i en - f.eks. - Noteblok-fil med ekstension "reg" (f.eks. fil-navnet "pile-væk.reg"). Dobbeltklik på filen og bekræft. Genstart pc'en.

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Icons]
"29"="%windir%\\System32\\shell32.dll,-50"

Hvis pilene ønskes tilbage, slettes nøglen blot igen.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. april 2023 - 12:19 #5
#4 Måske det er det. Men siden kræver man lukker adblock ned😎
Avatar billede valby Ekspert
13. april 2023 - 14:01 #6
Jeg prøvede først med Winaero Tweaker. Det lykkedes, og Malwarebyte fandt intet mistænkeligt. Så tak til 220661 👍

Også tak til jer andre, som har deltaget i mit spørgsmål. Måske virker jeres forslag også, men jeg fik det jo ikke prøvet. 😊