Avatar billede KR42 Praktikant
17. april 2023 - 21:39 Der er 3 kommentarer

It-support læreplads

Hej alle

Er det muligt for mig at genoptage min uddannelse som it-supporter efter en pause på 2 år, og er der nogen specifikke krav eller betingelser, jeg skal opfylde for at kunne fortsætte min uddannelse, såsom bestemte karakterer eller eksamensresultater?

Vh.

KR
Avatar billede puren Ekspert
18. april 2023 - 14:14 #1
prøv en studievejleder
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2023 - 14:31 #2
Hej KR,

Jeg er enig med puren. Det er bedst at lære det fra studievejleder eller den uddannelses institutionen du kommer til at være hos.

Ja, det er muligt for dig at genoptage din uddannelse som IT-supporter efter en pause på 2 år. Der er ingen specifikke krav eller betingelser for at fortsætte din uddannelse, men det kan være en god idé at kontakte den uddannelsesinstitution, hvor du tidligere har taget din uddannelse, eller en anden relevant uddannelsesinstitution, for at få mere information om genoptagelse af uddannelsen.

Normalt vil uddannelsesinstitutionen have brug for dokumentation for tidligere uddannelsesresultater, såsom karakterer eller eksamensresultater, for at kunne vurdere, om du opfylder de nødvendige krav for at genoptage uddannelsen. Det er også muligt, at uddannelsesinstitutionen vil kræve, at du tager en optagelsesprøve eller gennemgår en interviewproces for at fastslå dine færdigheder og kvalifikationer.

Jeg håber, at dette svar var til hjælp, og jeg ønsker dig held og lykke med at genoptage din uddannelse som IT-supporter.

Jeg hopper af her 🙂
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
24. april 2023 - 15:17 #3
Anede ikke der var en uddannelse som "IT supporter".
Lyder underligt i mine ører, men det er jo nok alderen ;-)

Jeg genkender IT uddannelse, samt multi media, men IT supporter??
Men det er også længe siden, jeg har været i kredsløb :-D