Avatar billede skolevej321 Forsker
18. april 2023 - 09:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Surface 2

Maskinen har win 10 installeret.
Vi kan ikke få den til at køre stabilt på Lan. Jeg kan ikke finde lan-indstillinger hvis jeg går ind i indstillinger for at presse den til at køre lan og ikke wifi.
Hvad gør jeg - vhis vi køre på wifi er den ustabil i lyd og billed..
Avatar billede puren Ekspert
18. april 2023 - 14:16 #1
hvad mener du med køre stabilt??
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2023 - 15:08 #2
Det kan være et netværksdriverproblem, der forårsager ustabilitet på LAN-forbindelsen på din Surface 2. Du kan prøve følgende trin for at rette problemet:

1    Kontroller, om LAN-driveren er installeret korrekt ved at gå til Enhedshåndtering (tryk på Windows-tasten + X og vælg Enhedshåndtering fra menuen) og se efter eventuelle advarselsikoner ved siden af ​​LAN-driveren. Hvis der er en advarselsikon, kan du prøve at opdatere eller afinstallere og geninstallere driveren.

2    Kontroller, om LAN-kablet er tilsluttet korrekt og fungerer korrekt. Du kan prøve at tilslutte LAN-kablet til en anden enhed for at teste det.

3    Hvis du ikke kan finde LAN-indstillingerne i indstillingsmenuen, kan du prøve at søge efter netværksindstillinger i Windows-søgningen (tryk på Windows-tasten + S og søg efter "netværk"). Herfra kan du få adgang til LAN-indstillingerne og prøve at ændre indstillingerne for at forbedre forbindelsen.

4    Hvis du stadig oplever problemer, kan du overveje at opdatere Surface 2 til den nyeste version af Windows 10 eller foretage en nulstilling af systemet. Du kan også kontakte Microsoft support for yderligere assistance.

Hvis du stadig har problemer med forbindelsen, kan det være nødvendigt at søge hjælp fra en professionel tekniker eller IT-supportpersonale til at fejlfinde og rette problemet.

Alternativt kan du se om du mangler driver og software med Surface appen.

https://support.microsoft.com/da-dk/surface/download-drivere-og-firmware-til-surface-09bb2e09-2a4b-cb69-0951-078a7739e120

Er det måske genoprettelses image du mangler? Du kan hente den her:

https://support.microsoft.com/da-dk/surface-recovery-image

Du kan finde relevante og support fra Microsoft her:

https://support.microsoft.com/da-dk/surface

Baseret på livscyklus understøttes den ikke længere, men du kan altid spørge yderligere fra Microsoft Support. Her er livscyklus for Surface:

https://learn.microsoft.com/da-dk/surface/surface-driver-firmware-lifecycle-support
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2023 - 15:12 #3
Jeg hopper af her 🙂