Avatar billede valby Ekspert
21. april 2023 - 00:43 Der er 1 løsning

Noget er galt med Proxy

Jeg kan ikke brugen min anden PC, som kører med Wi-Fi.
Den står som tilsluttet og sikret, som normalt.
Men når jeg prøver at komme på nettet står der, at forbindelsen ikke kan oprettes fordi, der er noget galt med Proxy indstillingerne.
Men jeg har ikke pillet ved noget som helst, så jeg forstår ikke problemet.
PCén kører med Windows 11, og  jeg har 954/540 Mpbs fra yousee.
Den PC jeg skriver på, kører på kabel.
Avatar billede valby Ekspert
21. april 2023 - 01:25 #1
Nu kører det igen. Jeg ved ikke hvorfor. Men når bare det kører så ok.